Racestuur PC

Pagina: 1
Acties:
  • 211 views

Vraag

• FerronN
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-01 21:52
Hallo,

Ik ben mij de laatste tijd een beetje aan het verdiepen in racesturen, maar ik kan niet echt duidelijk krijgen welke nou de beste prijs/kwaliteitsverhouding heeft.

Ik wil het stuur voornamelijk gaan gebruiken voor Project Cars en F1 2017. Het budget zit rond de €250.

De volgende potentiële sturen heb ik gevonden, maar mocht iemand anders suggesties hebben dan hoor ik die graag!

- LOGITECH G29
- THRUSTMASTER T300 RS
- THRUSTMASTER TMX PRO
- THRUSTMASTER TMX FORCE FEEDBACK

Alvast bedankt voor de reacties !!

Alle reacties

• Waltro
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 00:07
Ik heb echt precies hetzelfde. Ook sinds een korte tijd aan 't kijken. Zelfde budget, zelfde games. Heb eergisteren G29 gekocht, komt vandaag binnen. Zal je wel laten weten hoe en wat.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:18

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

CAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
In dit geval ontbreken zelfs de eisen/wensen en onderbouw je niets. Dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.