Racestuur PC

Pagina: 1
Acties:
  • 254 views

• FerronN
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-01 21:52
Hallo,

Ik ben mij de laatste tijd een beetje aan het verdiepen in racesturen, maar ik kan niet echt duidelijk krijgen welke nou de beste prijs/kwaliteitsverhouding heeft.

Ik wil het stuur voornamelijk gaan gebruiken voor Project Cars en F1 2017. Het budget zit rond de €250.

De volgende potentiële sturen heb ik gevonden, maar mocht iemand anders suggesties hebben dan hoor ik die graag!

- LOGITECH G29
- THRUSTMASTER T300 RS
- THRUSTMASTER TMX PRO
- THRUSTMASTER TMX FORCE FEEDBACK

Alvast bedankt voor de reacties !!

• FerronN
Oops deze post moet naar "Componenten Aankoopadvies" volgens mij. Kan deze verplaatst worden?

• FerronN
Heb hem al opnieuw aangemaakt. Sorry voor het ongemak, maar deze mag gesloten worden.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:32

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

FerronN schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 18:36:
Heb hem al opnieuw aangemaakt. Sorry voor het ongemak, maar deze mag gesloten worden.
Hier worden we niet vrolijk van :/

Geen probleem dat je een foutje maakt, maar ga het niet erger maken...

Als je aandacht van de moderatoren wilt, gebruik dan de 'rapporteer'-knop die je boven iedere post op ons forum ziet. Dat werkt veel beter dan in een topic (waar we niet noodzakelijkerwijs kijken) iets roepen.

En crossposten zoals je hier doet is sowieso uit den boze. Eén topic per onderwerp is al meer dan genoeg, misschien in een geval als dit al teveel (zie je andere topic). Gewoon geduld hebben zodra je iets (op de juiste manier) aangegeven hebben.

Voor verder tips over hoe het hier werkt:
Het algemeen beleid #quickstart

Move OH-> CAA en dicht wegens dubbel.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.