Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl
Graphics is niet helemaal de plek om over hardware aankopen te beslissen, daarvoor kun je beter in Componenten Aankoopadvies zijn 
[GFX] -> [CAA]
[GFX] -> [CAA]
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Moet die ook A3 kunnen scannen? En wat zijn de specificaties om "redelijk" ontwerpen te kunnen printen?
Ik vind hier in de pricewatch 26 A3-printers met scanner onder €500. Il vermoed dat er geeneen bij is die A3 scant, ik denk dat je daarvoor eerder naar een copiemachine moet kijken.
Ga ik kijken naar de printeigenschappen van die Epson P600, dan hou ik nog 2 printers over, beiden ook Epson, de xp900 en xp960.
Ik vind hier in de pricewatch 26 A3-printers met scanner onder €500. Il vermoed dat er geeneen bij is die A3 scant, ik denk dat je daarvoor eerder naar een copiemachine moet kijken.
Ga ik kijken naar de printeigenschappen van die Epson P600, dan hou ik nog 2 printers over, beiden ook Epson, de xp900 en xp960.
[ Voor 11% gewijzigd door Arator op 22-08-2017 10:01 ]
Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier
Scannen in A3 formaat is niet vereist, a4 is voldoende. Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat specificaties zouden kunnen zijn om te printen. Er zal ongeveer 1 keer per week worden geprint voor tussentijdse raportages aan de opleiding Architectuur. Definitieve prints op A1 zullen op de opleiding of bij de drukker worden gemaakt.Arator schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 09:57:
Moet die ook A3 kunnen scannen? En wat zijn de specificaties om "redelijk" ontwerpen te kunnen printen?
Die XP900 en XP960 zien er erg goed uit! Zeer betaalbaar en hebebn de mogelijkheid tot scannen. Ik zal alleen de de duurdere versie (960) niet kan scannen naar e-mail. Nog even onderzoeken of dit echt niet mogelijk is of dat dit verkeerd op de website van coolblue staat.
Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl