Winnaars VPS-wedstrijd?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:15
N.a.v. deze .plan: plan: Bouw een TransIP-vps-toepassing en win een Asus-laptop met HTC Vive. De winnaars zouden 17 augustus bekend gemaakt worden. Ik heb niet meegedaan, maar wel met interesse meegelezen.

Ik heb geen berichten kunnen vinden over wie er uiteindelijk gewonnen heeft en - nog interessanter ;) - wat voor briljante ideeën er zijn ingediend, c.q. hebben gewonnen. Of ben ik te voorbarig met deze vraag en is er al een uitgebreid artikel in de maak? Of heb ik niet goed genoeg opgelet en gezocht en staat het al lang ergens? :)

Zo scherp als een voetbal!

Beste antwoord (via Reptile209 op 20-10-2017 12:44)

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:01

WoutF

Hoofdredacteur
CH4OS schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:01:
Wel jammer dat users zelf uiteindelijk het antwoord geven en dat de redactie niet eens de moeite heeft genomen om te antwoorden. Een antwoord met 'komt per ...' had best gekunt in twee maanden tijd, zoveel tijd kost dat niet.

@L0we: Een vraag wanneer iets verschijnt, staat natuurlijk los van de uitslag, daar wordt immers niet om gevraagd. ;)
Dit soort acties staan dan ook helemaal los van de redactie :) Zal eens kijken hoe we ervoor kunnen zorgen dat de collega's die hierover gaan dit soort dingen tijdig onder ogen krijgen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:02
- Uit de vijftien winnaars worden drie personen gekozen die hun toepassing op 17 augustus mogen demonstreren op het kantoor van TransIP. Aanwezigen geven toestemming voor het filmen op locatie.
...
- Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd.
Ik gok dat er een reportage over gaat komen. Tot die tijd verwacht ik geen correspondentie hierover :+

• Reptile209
Is er nog/al nieuws te melden op dit front? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reptile209

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wel jammer dat users zelf uiteindelijk het antwoord geven en dat de redactie niet eens de moeite heeft genomen om te antwoorden. Een antwoord met 'komt per ...' had best gekunt in twee maanden tijd, zoveel tijd kost dat niet.

@L0we: Een vraag wanneer iets verschijnt, staat natuurlijk los van de uitslag, daar wordt immers niet om gevraagd. ;)

[ Voor 21% gewijzigd door CH4OS op 20-10-2017 09:04 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
CH4OS schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:01:

Dit soort acties staan dan ook helemaal los van de redactie :) Zal eens kijken hoe we ervoor kunnen zorgen dat de collega's die hierover gaan dit soort dingen tijdig onder ogen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

WoutF schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:10:
Dit soort acties staan dan ook helemaal los van de redactie :)
Ah oke. Dat wist ik dan niet, maar dan nog; als iemand zelf zijn vraag moet beantwoorden na twee maanden, vind ik ook niet echt netjes, sorry. ;)
Zal eens kijken hoe we ervoor kunnen zorgen dat de collega's die hierover gaan dit soort dingen tijdig onder ogen krijgen.
Ik snap dan weer wel dat de vraag in GR is gekomen, er wordt immers ook altijd gezegd, dat de redactie 'over de FP gaat'. Wellicht ging de redactie ervan uit dat de personen die er wel over gingen, hier ook kijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
CH4OS schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:15:
[...]
Ah oke. Dat wist ik dan niet, maar dan nog; als iemand zelf zijn vraag moet beantwoorden na twee maanden, vind ik ook niet echt netjes, sorry. ;)
Klopt, daar had gewoon antwoord op moeten komen :)
Ik snap dan weer wel dat de vraag in GR is gekomen, er wordt immers ook altijd gezegd, dat de redactie 'over de FP gaat'. Wellicht ging de redactie ervan uit dat de personen die er wel over gingen, hier ook kijken?
Zo heel zwart/wit is het in de praktijk niet. Alles wat te maken heeft met evenementen en acties komt uit een andere koker. Als de redactie dat allemaal zou moeten organiseren zouden we niet meer aan schrijven toekomen 8)7

Nogmaals, we gaan even kijken hoe we de communicatie kunnen verbeteren.
Pagina: 1