Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Koeler voor i5 7400

Pagina: 1
Acties:
  • 276 views

Vraag

• jengo2003
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 04-03-2024
Ik zoek een goede koeler voor mij intelcore i5 7400 die ik graag wil overclocken. maar ik kan niet echt een goede cooler vinden. voor deze proccesor. Mijn buget is 55 euro voor een cooler

Alle reacties

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

jengo2003 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 14:49:
Ik zoek een goede koeler voor mij intelcore i5 7400 die ik graag wil overclocken. maar ik kan niet echt een goede cooler vinden. voor deze proccesor. Mijn buget is 55 euro voor een cooler
Als je al geen (goede) koeler kunt vinden, zou ik uberhaubt niet beginnen aan overclocken ;)

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:54
Waar heb je gekeken en waarom denk je dat de koelers die je gevonden hebt niet goed genoeg zijn?

The devil is in the details.

• xer_00
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 28-11 18:27
Zover ik weet is er van de 7400 ook geen K versie processor uitgekomen dus overclocken kan sowieso niet.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Overclocken? Met deze topicstarts?

Succes maar ik zou hier toch echt niet aan gaan beginnen met de kennis/ervaring tot zover getoond.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-11 11:47
Kan je mij uitleggen hoe je die CPU wil gaan overklokken? ;)

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:22
Als je in deze prijsklasse een overklokbare cpu had willen hebben had je voor een AMD Ryzen moeten gaan (wat sowieso al een beter idee was, de i5 7400 is nou niet echt een goede processor voor het geld).

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11 20:17
Je kan hier zoeken: categorie: Processorkoeling

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Dicht bij gebrek aan eigen inzet en opzoekwerk.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.