Ik zoek een goede koeler voor mij intelcore i5 7400 die ik graag wil overclocken. maar ik kan niet echt een goede cooler vinden. voor deze proccesor. Mijn buget is 55 euro voor een cooler
Vraag
Alle reacties
Als je al geen (goede) koeler kunt vinden, zou ik uberhaubt niet beginnen aan overclockenjengo2003 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 14:49:
Ik zoek een goede koeler voor mij intelcore i5 7400 die ik graag wil overclocken. maar ik kan niet echt een goede cooler vinden. voor deze proccesor. Mijn buget is 55 euro voor een cooler
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Waar heb je gekeken en waarom denk je dat de koelers die je gevonden hebt niet goed genoeg zijn?
The devil is in the details.
Zover ik weet is er van de 7400 ook geen K versie processor uitgekomen dus overclocken kan sowieso niet.
Overclocken? Met deze topicstarts?
Succes maar ik zou hier toch echt niet aan gaan beginnen met de kennis/ervaring tot zover getoond.
Succes maar ik zou hier toch echt niet aan gaan beginnen met de kennis/ervaring tot zover getoond.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Kan je mij uitleggen hoe je die CPU wil gaan overklokken?
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Als je in deze prijsklasse een overklokbare cpu had willen hebben had je voor een AMD Ryzen moeten gaan (wat sowieso al een beter idee was, de i5 7400 is nou niet echt een goede processor voor het geld).
Je kan hier zoeken: categorie: Processorkoeling
Dicht bij gebrek aan eigen inzet en opzoekwerk.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()