hallo iedereen,
laatst heb ik thuis een compleet nieuwe homecinema set samengesteld en aangeschaft.
alles is compleet gebaseerd op het beste geluid en beeld voor een redelijk klein buget.
op deze prijs lijkst vind ik het bij elkaar nog veel kosten maar ik had bij alle artikelen mooie actie gevonden na veel zoek werk.
maar ik heb een mooie set waarmee ik als het goed is jaren mee vooruit kan.
het punt is echt veel kan ik er nu niet mee.
dus ben ik op zoek gegaan naar een multi media systeem maar niks voldoet aan mijn eisen.
dus zit ik te denken aan een pc.maar daar ben ik totaal niet in thuis zegmaar.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
ik wil het eigenlijk alleen gebruiken om media af te spelen.
en soms wat beelden van mijn gopro bewerken maar lang niet profesioneel gewoon een beetje knippen plakken zegmaar.
Welke resoluties moet je systeem aankunnen?
ultra hd 4K-hdr
Wat mag het systeem gaan kosten?
600 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
geen idee ik kom er echt niet uit
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
geen voorkeur als het maar werkt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.
de pc gaat voornamelijk films series enzo afspelen mijn eisen zijn dus dat hij ultra hd 4K kan en eigenlijk alle soorten fotmaten
en geluid is ook belangrijk vooral DTS-x Dolby-atmos eigenlijk ook alles als het kan.
en als het kan een hdmi 2.0 poorten
...
ik heb zelfs al mediaboxen en spelers gehad maar die konden het niet ondersteunen ook al beweren deze merken dat ze het wel kunnen.
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en adviseren
laatst heb ik thuis een compleet nieuwe homecinema set samengesteld en aangeschaft.
alles is compleet gebaseerd op het beste geluid en beeld voor een redelijk klein buget.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Sony PlayStation 4 Pro 1TB Zwart | € 385,37 | € 385,37 |
1 | Samsung UE65MU7070 Zwart | € 1.959,- | € 1.959,- |
1 | Onkyo TX-NR555 Zwart | € 399,- | € 399,- |
1 | Harman Kardon HKTS 16 BQ (Zwart) | € 349,- | € 349,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 3.092,37 |
op deze prijs lijkst vind ik het bij elkaar nog veel kosten maar ik had bij alle artikelen mooie actie gevonden na veel zoek werk.
maar ik heb een mooie set waarmee ik als het goed is jaren mee vooruit kan.
het punt is echt veel kan ik er nu niet mee.
dus ben ik op zoek gegaan naar een multi media systeem maar niks voldoet aan mijn eisen.
dus zit ik te denken aan een pc.maar daar ben ik totaal niet in thuis zegmaar.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
ik wil het eigenlijk alleen gebruiken om media af te spelen.
en soms wat beelden van mijn gopro bewerken maar lang niet profesioneel gewoon een beetje knippen plakken zegmaar.
Welke resoluties moet je systeem aankunnen?
ultra hd 4K-hdr
Wat mag het systeem gaan kosten?
600 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
geen idee ik kom er echt niet uit
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
geen voorkeur als het maar werkt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.
de pc gaat voornamelijk films series enzo afspelen mijn eisen zijn dus dat hij ultra hd 4K kan en eigenlijk alle soorten fotmaten
en geluid is ook belangrijk vooral DTS-x Dolby-atmos eigenlijk ook alles als het kan.
en als het kan een hdmi 2.0 poorten
...
ik heb zelfs al mediaboxen en spelers gehad maar die konden het niet ondersteunen ook al beweren deze merken dat ze het wel kunnen.
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en adviseren