Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Primaire doel van de PC is gaming. Hiervoor heb ik 2 monitoren met beide een iets andere resolutie. Daarom gebruik ik 1 monitor voor gaming en de andere voor guides, videos, chats, etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van €1500,- maar als dat niet nodig is, dan liever voor minder.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen onderdelen worden overgenomen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb een sterke voorkeur voor Ryzen 5 of 7 en een GTX 1070. De rest van de onderdelen zijn flexibel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Laag energie verbruik is leuk, maar geen prio. Ik wil wel graag een redelijk stille PC. Bij intensief gebruik mag je natuurlijk wel iets horen, maar het moet niet storen. Bij licht gebruik, zoals videos kijken, browsen, mailen, etc, wil ik (bijna) niks horen
Ga je overklokken?
Nee, ik ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?
Voornaamste vraag die ik heb, AMD Ryzen 5 of 7? Het scheelt ongeveer 100 euro.
Games die ik voornamelijk speel: League of Legends, Total War: Warhammer en CIV 6.
Welke kast is het beste? De Fractal Design Define S lijkt mij goed.
Hij moet er een beetje strak uit zien en stil zijn.
Primaire doel van de PC is gaming. Hiervoor heb ik 2 monitoren met beide een iets andere resolutie. Daarom gebruik ik 1 monitor voor gaming en de andere voor guides, videos, chats, etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van €1500,- maar als dat niet nodig is, dan liever voor minder.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen onderdelen worden overgenomen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb een sterke voorkeur voor Ryzen 5 of 7 en een GTX 1070. De rest van de onderdelen zijn flexibel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Laag energie verbruik is leuk, maar geen prio. Ik wil wel graag een redelijk stille PC. Bij intensief gebruik mag je natuurlijk wel iets horen, maar het moet niet storen. Bij licht gebruik, zoals videos kijken, browsen, mailen, etc, wil ik (bijna) niks horen
Ga je overklokken?
Nee, ik ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?
Voornaamste vraag die ik heb, AMD Ryzen 5 of 7? Het scheelt ongeveer 100 euro.
Games die ik voornamelijk speel: League of Legends, Total War: Warhammer en CIV 6.
Welke kast is het beste? De Fractal Design Define S lijkt mij goed.
Hij moet er een beetje strak uit zien en stil zijn.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 201,95 | € 201,95 |
| 1 | Asus Prime B350-Plus | € 89,- | € 89,- |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1070 WINDFORCE OC 8GB | € 446,49 | € 446,49 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 77,50 | € 77,50 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16 | € 129,95 | € 129,95 |
| 1 | Corsair CS550M | € 70,- | € 70,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 163,50 | € 163,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.178,39 | |