Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Facebook meldingen in Vivaldi browser uitzetten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-11 12:14
Aargh, :(
ik krijg opeens facebookmeldingen in de rechterbovenhoek van mijn scherm als ik vivaldi gebruik. Als ik naar de settings ga, staat er dat deze meldingen worden afgedwongen door een extensie. Die heb ik niet geïnstalleerd! En bij vivaldi://extensions staat ook geen facebook-extensie. Ik krijg die meldingen dus niet weg, maar vind ze super irritant, ik doe vrijwel nooit iets met facebook.

Bij facebook zelf staat wel een setting om meldingen in chrome in te schakelen, maar die wil niet uitschakelen. Springt steeds vanzelf weer terug naar ingeschakeld.

Iemand enig idee hoe je dit wegkrijgt? Als vivaldi deze kant op gaat, zijn ze fout bezig imho.

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• valkenier
Ja precies, daar heb ik ook gekeken, maar bij mij staat er dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/f68zUqNeRfeZpqkjAnW6j1ub/full.jpg

Onderaan staat dus facebook bij "toestaan" en er staat dat dit wordt afgedwongen door een extensie. En dat kan ik niet uitzetten. Ik heb nu bovenaan het schuifje op blokkeren gezet, geen idee of dat gaat helpen. Ik baal ervan dat ik ongevraagd een facebook-extensie in mijn vivaldi heb gekregen. Die ook niet wordt vermeld in de lijst van extensies.

• valkenier
Meldingen op geblokkeerd zetten helpt dus niets, het wordt afgedwongen door die extensie. NIemand enig idee, hoe dit te overrulen is?