Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen
Mediacomputer(films/muziek)
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- 500,600 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Nieuww processor/moederboard/geheugen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Omdat het systeem in de woonkamer staat moet het vooral zeer stil zijn,ik heb nu de kraken x62 (zonder am4 support,echter je kan deze via website bestellen)) ik denk dat ik deze beter kan gebruiken ipv stock cooler ryzen 5?
Ga je overklokken?
Ja ik denk het wel
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb volgende 3 onderdelen uitgekozen om mijn systeem weer compleet te maken
Bovenste lijstje is wat ik al heb maar doordat mijn moederboard stuk is gegaan dacht ik dan wordt het tijd om maar over te gaan om naar Ryzen over te stappen.
Ik had in het bovenste lijstje altijd mijn i54690 zitten en was daar altijd tevreden mee
Deze had ik een beetje overgeclocked zodat alles lekker snel liep
Wat ik lees zoal op het internet is dat de keuze voor een ryzen een goede keuze is en ook weer een paar jaar meekan
Ben vooral benieuwd of de onderdelen die ik gekozen heb goed gaan samenwerken . denk dat het geen probleem geeft met de onderdelen/kast die ik al heb,behalve de kraken x62 omdat ik daar (nog) geen am4 bracket voor heb maar die kan ik lees ik bestellen via nzxt.
Verder nog een vraag:
Mijn voeding(coolermaster m600) doet het nog wel maar is al behoorlijk aan leeftijd(denk 6 jaar)
Zouden jullie deze ook vervangen?
Thanx voor het reageren alvast!
Voornamelijk gamen
Mediacomputer(films/muziek)
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- 500,600 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus ROG STRIX-GTX1070-8G-GAMING | € 529,- | € 529,- |
| 1 | Phanteks Enthoo Evolv ATX Grijs | € 163,50 | € 163,50 |
| 1 | Dell Ultrasharp U2713HM (incl. Displayport kabel) Zilver, Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Logitech Z-5500 Digital | € 0,- | € 0,- |
| 1 | NZXT Kraken X62 (zonder AM4 support) | € 169,24 | € 169,24 |
| 1 | Corsair Vengeance K70 Black, Cherry MX Brown (US Layout) | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master Silent Pro M600 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 95,- | € 95,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 956,74 | |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Nieuww processor/moederboard/geheugen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Omdat het systeem in de woonkamer staat moet het vooral zeer stil zijn,ik heb nu de kraken x62 (zonder am4 support,echter je kan deze via website bestellen)) ik denk dat ik deze beter kan gebruiken ipv stock cooler ryzen 5?
Ga je overklokken?
Ja ik denk het wel
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb volgende 3 onderdelen uitgekozen om mijn systeem weer compleet te maken
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 201,95 | € 201,95 |
| 1 | MSI B350 Gaming Pro Carbon | € 120,95 | € 120,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 149,95 | € 149,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 472,85 | |
Bovenste lijstje is wat ik al heb maar doordat mijn moederboard stuk is gegaan dacht ik dan wordt het tijd om maar over te gaan om naar Ryzen over te stappen.
Ik had in het bovenste lijstje altijd mijn i54690 zitten en was daar altijd tevreden mee
Deze had ik een beetje overgeclocked zodat alles lekker snel liep
Wat ik lees zoal op het internet is dat de keuze voor een ryzen een goede keuze is en ook weer een paar jaar meekan
Ben vooral benieuwd of de onderdelen die ik gekozen heb goed gaan samenwerken . denk dat het geen probleem geeft met de onderdelen/kast die ik al heb,behalve de kraken x62 omdat ik daar (nog) geen am4 bracket voor heb maar die kan ik lees ik bestellen via nzxt.
Verder nog een vraag:
Mijn voeding(coolermaster m600) doet het nog wel maar is al behoorlijk aan leeftijd(denk 6 jaar)
Zouden jullie deze ook vervangen?
Thanx voor het reageren alvast!