3 beeldschermen, 1 scherm gekanteld - is dit mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikkels0n
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 06-09-2021
Mijn vraag

Is het mogelijk om binnen een Citrix omgeving via Citrix Receiver, bij het gebruik van 3 schermen, twee schermen op Landscape ingesteld te hebben en één scherm op portrait?

Relevante software en hardware die ik gebruik

Nieuwste versie van Citrix Receiver, Windows 8.1

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Vanuit de lokale omgeving de beeldschermen zo ingesteld en vervolgens op de Citrix omgeving ingelogd. Het beeld is nu over 2.5 scherm verdeeld. Dit is niet om te zetten naar de 3 beeldschermen (via Resize Session - Full Screen / Maximize)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Dus we hebben het over Published Applications, neem ik maar even aan? Worden deze direct door XenApp aangeboden of zit er nog iets van Storefront/Netscaler tussen? Heb je al geprobeerd met bepaalde policies te spelen en/of HDX te configureren?

Volgens mij loop je tegen framebuffers aan, server-side, op basis van client-side resoluties; dat verklaart in ieder geval het rare gedrag bij Full Screen aanvinken voor je sessies. Als je een goede licentie hebt voor de omgeving, kan je eventueel FrameHawk inzetten om meer te troubleshooten.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Is het niet makkelijker om voor zoiets een VDI te hebben, waarin je dat kan configureren?