Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gaming laptop ~1400

Pagina: 1
Acties:

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:26
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Gaming, niet te zware games. Denk hierbij aan:

Minecraft
World of Warcraft
Final Fantasy XIV
Photoshop
Webdesign
Webshop beheer

Uiteindelijk zal deze het meest gebruikt worden voor Photoshop + WoW

Wat is je budget?
max 1400

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
In principe niet, deze komt te staan op een bureau waar weinig ruimte is, dus hierdoor een laptop

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen Acer, gewoon zeer slechte ervaringen mee.

Wat heb je zelf al gevonden/uitgezocht/gedaan

Nu weet ik dat er "binnenkort" (ik weet niet wanneer) er een nieuwe serie Intel uitkomt, dus of het nu slim is een laptop te kopen? Geen idee.

Wat heb ik gevonden:

http://www.dell.com/nl/p/...d=inspiron-15-7567-laptop

https://www.coolblue.nl/p...strix-fx502vm-fy361t.html

pricewatch: Lenovo Legion Y520 15 80WK004TMH

Hp zit ik ook naar te kijken, maar dankzij werk wat mindere ervaringen mee helaas.

Het lastige is, we hebben thuis ook een desktop staan met de volgende specs:

i5-6600
16GB Memory
MSI 1070 Gaming X

En nu willen we graag vergelijkbare resultaten, en ik weet zeker dat we dat niet in de prijsklasse gaan redden, dat is niet zo lastig te zien (laptop vs desktop performance etc), maar hoe dichter bij hoe beter :)

[ Voor 6% gewijzigd door corset op 21-08-2017 09:35 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

corset schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 09:28:
En nu willen we graag vergelijkbare resultaten, en ik weet zeker dat we dat niet in de prijsklasse gaan redden, dat is niet zo lastig te zien (laptop vs desktop performance etc), maar hoe dichter bij hoe beter :)
De eerste en derde keus bevatten een gtx 1050. Die zouden dan wat mij betreft al afvallen.
De middelste heeft met een quad core i5, 16gb ram en een gtx 1060 mooie specs om een deftig potje op 1080p te knallen.
Vind zelf alleen de 128gb ssd wel aan de kleine kant en zou liever >250gb gaan

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• corset
Switchie schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 09:39:
[...]

De eerste en derde keus bevatten een gtx 1050. Die zouden dan wat mij betreft al afvallen.
De middelste heeft met een quad core i5, 16gb ram en een gtx 1060 mooie specs om een deftig potje op 1080p te knallen.
Vind zelf alleen de 128gb ssd wel aan de kleine kant en zou liever >250gb gaan
Die SSD kan ik waarschijnlijk later nog vervangen :) bedankt voor de input, zat inderdaad al erg over de 1050 te twijfelen, maar met 1400 heb je niet heel veel ruimte merk ik.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

corset schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 16:28:
[...]

Die SSD kan ik waarschijnlijk later nog vervangen :) bedankt voor de input, zat inderdaad al erg over de 1050 te twijfelen, maar met 1400 heb je niet heel veel ruimte merk ik.
Je hebt in zoverre ruimte dat je bij jouw 1e en 3e keus kiest voor 16gb ram maar dit ten koste gaat van de GPU. :)

Volgens mij heb je hiermee het beste uit al jouw 3 voorstellen:
pricewatch: Acer Aspire Nitro VN7-593G-53W5

256gb ssd
16gb ram
gtx 10650
deftige i5 cpu
prima scherm 1080p ips

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• corset
Bedankt voor de tips! echter is er alleen wat meer ruimte in de kamer gekomen, dus wordt het toch een PC. Ik ga deze echter wel in gedachten houden voor mijn eigen laptop ooit :)