Als ik een tikfoutje maak lukt het me maar niet op de plek van het foutje te komen om het te verbeteren. Bijvoorbeeld ik tik "foudje". Als ik dan op het woord tik om de cursor voor de "d" te plaatsen word het hele woord geselecteerd en verschijnt er een kopieer symbool. Die selectie krijg ik niet weg anders dan door het hele woord te verwijderen. Het moet toch mogelijk zijn de cursor zo te plaatsen dat alleen de foute letter verbeterd kan worden?
Vraag
Alle reacties
Tik het woord vervolgens nog een keer aan, daarna kun je de cursor verslepen met je vinger naar de juiste positie.
Ik zie dat er dan een heel klein cirkeltje komt waarmee je de cursor moet positioneren? Wat lastig, maar ik ga het proberen.
Waar maak je de tikfout? In de browser (bijvoorbeeld een tweakers reactie)? Ik herken dat ook dat 630/WP8.1 soms helemaal niet meer reageert je iets tracht aan te tikken op je scherm. Wat mij bij in de browser dan nog wel eens helpt is om die even af te sluiten en opnieuw te starten. Je pagina staat dan nog gewoon open en ook de getikte tekst zie je dan vaak gewoon nog in het editveld staan. De software lijkt zich dan opnieuw te hebben geïnitialiseerd waardoor iets aantikken weer wat beter lukt.
Off the record heb ik ook de indruk dat die digitizer van mijn 630 gewoon wat minder gevoelig aan het worden is. Ik hoop dat ik het nog even kan volhouden met het ding.
Off the record heb ik ook de indruk dat die digitizer van mijn 630 gewoon wat minder gevoelig aan het worden is. Ik hoop dat ik het nog even kan volhouden met het ding.
Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)
Tussen de Z & X op je toetsen bord, boven de smile en , zit een stip die kan je gebruiken als joystik. vinger erop en je kan de cursor elke kant op sturen die je wil

[ Voor 22% gewijzigd door shiptronic op 21-08-2017 19:38 ]
teacup ik heb dit met tikken in het algemeen, maar vooral gebruik ik Whatsapp. Je tikt al snel een letter ernaast als je een bericht intikt.
shiptronic op mijn toetsenbord zit geen stip.
shiptronic op mijn toetsenbord zit geen stip.
Sorry mijn fout, zie nu in de topic titel pas W8.1 staan
Om eerlijk te zijn vind ik de WP implementatie van Whatsapp heel matig. Lange berichten zijn eigenlijk bijna niet meer te checken omdat je niet goed door het bericht heen kan scrollen. In essentie heb je in Whatsapp hetzelfde toetsenbord als in de Internet Explorer browser. Je bent wel bewust met de taalkeuze (NLD/ENG) bezig? In de verkeerde taal trachten te typen is een drakerige ervaring.
Waar ik mijzelf nog steeds toe moet dwingen is om de autocomplete zo veel als mogelijk te gebruiken. Dat scheelt een hoop typo's. In Whatsapp maar gewoon snel een return geven, zodat je kan overzien wat je typed, dan maar meer kort berichtjes dan een lange lap.
Voor het selecteren: ik weet niet of de IE truuk ook bij Whatsapp werkt, wat ik wel weet is dat een half ingetypt bericht dat nog niet is verzonden trouw wordt bewaard en opnieuw wordt getoond zodra je je connectie-dialoog (hoe noem je het anders?) weer benaderd. Als je niet meer kan selecteren, sluit en heropen Whatssapp en probeer of je weer kan selecteren.
Waar ik mijzelf nog steeds toe moet dwingen is om de autocomplete zo veel als mogelijk te gebruiken. Dat scheelt een hoop typo's. In Whatsapp maar gewoon snel een return geven, zodat je kan overzien wat je typed, dan maar meer kort berichtjes dan een lange lap.
Voor het selecteren: ik weet niet of de IE truuk ook bij Whatsapp werkt, wat ik wel weet is dat een half ingetypt bericht dat nog niet is verzonden trouw wordt bewaard en opnieuw wordt getoond zodra je je connectie-dialoog (hoe noem je het anders?) weer benaderd. Als je niet meer kan selecteren, sluit en heropen Whatssapp en probeer of je weer kan selecteren.
Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)
Ik heb foutcorrectie of autocomplete juist uit moeten zetten omdat er steeds weer woorden in mijn berichten kwamen die ik helemaal niet getikt had.
Wat ik ten opzichte van Android ook mis is spraakinvoer. In Android kan ik mijn tekst inspreken en dat werkt tamelijk goed.
[shiptronic] Ik vroeg me al af waar dat zwarte toetsenbord vandaan kwam. Je hebt zeker W10?
Wat ik ten opzichte van Android ook mis is spraakinvoer. In Android kan ik mijn tekst inspreken en dat werkt tamelijk goed.
[shiptronic] Ik vroeg me al af waar dat zwarte toetsenbord vandaan kwam. Je hebt zeker W10?
Het plaatje van shiptronic is inderdaad W10 Phone. Zelf heb ik ook een 650, maar dat toetsenbord van W10 vind ik wel wennen t.o.v. WP8.1. Als je me vraagt waarom, dan kan ik daar eigenlijk niet de vinger op leggen.
Pagina: 1