It's a plane, its a bird..no it's super tweaker
Dat kan niet want ik heb een Enermax 431Watt voeding....
Lijkt mij meer dan vodoende.
Lijkt mij meer dan vodoende.
Verwijderd
Goeiendag,
Ik heb namenlijk ook een asus6800deluxe
en heb ook last van het booten van de PC
als ie eenmaal draait dat doet allus het prima zoals het hoort.
Na het booten gaat ie ook piepen en de controlelampies staan alle 4 op rood en staat de pc vast.
in het boekie van het moederbord staat dat het geheugen of Processor niet goed of kapot is.
Ben zelf ook aan het zoeken wat het probleem is.
maar ik kom al een heel eind.
sisoftsandra zegt dat de fsb van de agp te hoog is ?!?!?!.
nu ga ik weer en suc6 -VTEC-
Na het booten gaat ie ook piepen en de controlelampies staan alle 4 op rood en staat de pc vast.
in het boekie van het moederbord staat dat het geheugen of Processor niet goed of kapot is.
Zat ik ook aan te denken. ff Kaart eruit halen en goed erin doen en aanduwen.Op zondag 08 juli 2001 18:01 schreef Karam het volgende:
Ik denk dat ie er niet goed in zit. FF goed aanduwen...
Verwijderd
het ging hier over de 8200Op zondag 08 juli 2001 18:38 schreef -Vtec- het volgende:
Goeiendag,
misschien cliche maar heb je de via 4in 1 geinstaleerd?
Dit heb ik ook al tig keer gedaan, maar dan doet hij het weer even om na een paar keer weer het zelfde te doen....terwijl ik met mijn "oude" GF2 GTS 64mb totaal geen problemen heb!!!
Verwijderd
Ik heb ook een 8200 (maar dan Pure), en had problemen met de memory op de kaart:(.
(Bij het boot-scherm allerlei rare tekens, en bij doorstarten naar WinME of Win2000 vastlopers en 'System Halted'-ers.)
Heb de kaart geruild, en nu totaal geen problemen meer.
Heb je de mogelijkheid om je kaart op een ander systeem te testen ?
(Bij het boot-scherm allerlei rare tekens, en bij doorstarten naar WinME of Win2000 vastlopers en 'System Halted'-ers.)
Heb de kaart geruild, en nu totaal geen problemen meer.
Heb je de mogelijkheid om je kaart op een ander systeem te testen ?
Verwijderd
nou kaart gaan ruilen lijkt mij..Op zondag 08 juli 2001 18:56 schreef MaxPayne het volgende:
Dit heb ik ook al tig keer gedaan, maar dan doet hij het weer even om na een paar keer weer het zelfde te doen....terwijl ik met mijn "oude" GF2 GTS 64mb totaal geen problemen heb!!!
Dit heb ik nu gedaan, en nu sturen ze mij een ELSA Gladiac 920 ter tijdelijke vervanging, dus tot m'n V8200 bij Asus omgeruild is....
Iemand ervaring met deze kaart?
Iemand ervaring met deze kaart?
Ja, ik. Prima 'no-nonsense' kaartje. Je zult geen verschil merken (behalve dat je al die ViVo opties mist natuurlijk
) waarschijnlijk.
goed kaartje, en zoals hierboven, mooie vervanging moet ik zeggen, er zijn er niet veel die dat doen
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
Dit is toch wel het minste wat ze kunnen doen vind ik aangezien ik niet zoveel geld betaal voor een kaart die al defecten vertoond bij aankomst...
Pagina: 1