Toon posts:

Aanschaf Geforce GTX 1050 Ti OC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
Een grafische (waarvan ik er eentje op het oog heb (zie titel)), waarbij ik op zijn minst R6S mooi kan spelen met vrienden samen. Het hoeft geen mega ultra te zijn kwaliteit te zijn, maar wel zeker boven het gemiddelde.

Wat is je budget?
Voor andere suggesties, max 200€.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta zeker open voor suggesties (ik ben namelijk best een leek wbt hardware).

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Acer Aspire TC 710, Intel Core i5-6400, 2,7GHz, 16gb DDR3 Ram

momenteel in bezit van Geforce GTX 750 waar ik dus van af wil

Foto kast binnenkant
http://imgur.com/a/wRJ2u

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 02:44:
Een grafische (waarvan ik er eentje op het oog heb (zie titel)), waarbij ik op zijn minst R6S mooi kan spelen met vrienden samen. Het hoeft geen mega ultra te zijn kwaliteit te zijn, maar wel zeker boven het gemiddelde.
Er vanuitgaande dat je een objectief advies wenst...
Heb je toevallig ook concrete c.q. meetbare wensen?

"mooi spelen", "geen mega ultra kwaliteit" en "boven gemiddeld" zijn nogal subjectief.

Op welke resolutie speel je, welke grafische settings wens je en met hoeveel FPS ben je tevreden?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Verwijderd

Topicstarter
Switchie schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 02:56:
[...]

Er vanuitgaande dat je een objectief advies wenst...
Heb je toevallig ook concrete c.q. meetbare wensen?

"mooi spelen", "geen mega ultra kwaliteit" en "boven gemiddeld" zijn nogal subjectief.

Op welke resolutie speel je, welke grafische settings wens je en met hoeveel FPS ben je tevreden?
Laat ik dan maar duidelijker zijn (nogmaals voor de record, ik ben een leek haha) het moet er gewoon prima uitzien en handelbaar. Ik heb verschillende tests bekeken, waarbij de conclusie simpel was dat de GTX 750 2GB (die standaard meegeleverd werd met mijn desktop) zeg maar 20% zou functioneren dan recommended is.

Daarnaast moet het een grafische kaart zijn die nog iig enige tijd meekan, mocht ik het gamen op pc weer beetje op willen pakken (aangezien buiten mijn ps4 vrienden, ik er ook veel die pc gamen)

Is een FPS tussen 60-80 aardig oke? Het is eigenlijk iets waar ik nooit voorheen naar gekeken heb.

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 03:01:
[...]
Laat ik dan maar duidelijker zijn (nogmaals voor de record, ik ben een leek haha) het moet er gewoon prima uitzien en handelbaar. Ik heb verschillende tests bekeken, waarbij de conclusie simpel was dat de GTX 750 2GB (die standaard meegeleverd werd met mijn desktop) zeg maar 20% zou functioneren dan recommended is.

Daarnaast moet het een grafische kaart zijn die nog iig enige tijd meekan, mocht ik het gamen op pc weer beetje op willen pakken (aangezien buiten mijn ps4 vrienden, ik er ook veel die pc gamen)

Is een FPS tussen 60-80 aardig oke? Het is eigenlijk iets waar ik nooit voorheen naar gekeken heb.
FPS is bottom line afhankelijk van: resolutie + grafische settings.
80fps is niet zo moelijk te halen als je elke game op de laagste resolutie + grafische settings speelt.
Moet je echter wel voor lief nemen dat de tegenstander uit (bij wijze van) 5 blokjes van 1*1cm bestaat.

Dat je een leek bent is geen ramp. Waren we allemaal bij onze geboorte ;)
Dat je hier hulp/advies komt vragen is eveneens geen ramp. Sterker nog, we helpen je graag.
Echter, als we helpen, doen we dat zo goed mogelijk en daarvoor hebben we toch echt wat meer informatie van jou nodig.

Zie het als volgt:
Stel je zou advies vragen voor een auto.
Hij moet mooi, niet mega ultra maar toch bovengemiddeld zijn.
Zal je verklappen dat je adviezen krijgt, variërend van een Smart tot een Porsche 911 en van een Landrover tot een Renault Megane Stationwagen.

[ Voor 9% gewijzigd door Switchie op 21-08-2017 03:15 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem zit hem in de maten voor mij voornamelijk. Als in lengte/breedte (alhoewel ik denk dat de laatste geen gigantisch probleem is voor me met wat er op het oog is). De lengte daarentegen, heb ik zelfde het vermoeden dat hij tegen mijn hdd gaat komen, die op de foto rechtsonder aan de voorkant zit. tussen de hdd en de andere kant van de kast zit wel bijna een loze ruimte (iig veel ruimte)

Dat is mijn grootste angst bij de aanschaf van naar alle waarschijnlijkheid deze kaart

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 03:18:
Het probleem zit hem in de maten voor mij voornamelijk. Als in lengte/breedte (alhoewel ik denk dat de laatste geen gigantisch probleem is voor me met wat er op het oog is). De lengte daarentegen, heb ik zelfde het vermoeden dat hij tegen mijn hdd gaat komen, die op de foto rechtsonder aan de voorkant zit. tussen de hdd en de andere kant van de kast zit wel bijna een loze ruimte (iig veel ruimte)

Dat is mijn grootste angst bij de aanschaf van naar alle waarschijnlijkheid deze kaart
Rolmaat op zak?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/kxV2E2VeqO55JQDUNSJJnTFi/full.png

Verwijderd

Topicstarter
Dat zijn de metingen van de 750 neem ik aan? Klopt het dat degene op het oog 3cm breder is?

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 03:32:
Dat zijn de metingen van de 750 neem ik aan? Klopt het dat degene op het oog 3cm breder is?
Nee, dat zijn de afmetingen van een 1050 oc

Maar als je even duidelijk aan zou willen geven wat je wensen/eisen precies zijn...?

Wil met alle liefde met je mee zoeken naar afmetingen van een bepaalde GPU. Maar als uiteindelijk blijkt dat een CPU upgrade meer effect zou hebben gehad, worden we daar allebei niet vrolijk van :)

[ Voor 36% gewijzigd door Switchie op 21-08-2017 03:40 ]

Pagina: 1