Verwijderd
Ik heb zelf laatst combat fs2 gekocht, en hij is echt cool. Mooie graphics e.d. ik heb hem nog nooit over I.net gespeeld dus daar kan ik weinig zinnigs over zeggen!
oh, ok, maar het is wel mogelijk om over internet te spelen tochOp zondag 08 juli 2001 18:57 schreef tineau het volgende:
Ik heb zelf laatst combat fs2 gekocht, en hij is echt cool. Mooie graphics e.d. ik heb hem nog nooit over I.net gespeeld dus daar kan ik weinig zinnigs over zeggen!
Verwijderd
Ze zijn allebei niet veel soeps hoor. Zelfs op LAN vond ik het langzaam gaan. Ro2: Sorry hoor, maar jouw icon ziet er echt niet uit op 60*60. Ik zoek zelf ook nog altijd een betere...Op zondag 08 juli 2001 22:17 schreef [WMD]5erl het volgende:
dan moet je toch maar voor combatfs2 gaan want b-17 is neit over inet te spelen
Verwijderd
B17 is idd (nog) niet over inet te spelen
maar er komt heeeel misschien een multiplay patch
dan moet je je gaan afvragen of je in een bommerwerper wil vliegen of toch meer voor de achtie van gevechtsvliegtuigen wilt gaan
Bommenwerper: B17
Gevechtsvliegtuig: Combat FS 2
maar er komt heeeel misschien een multiplay patch
dan moet je je gaan afvragen of je in een bommerwerper wil vliegen of toch meer voor de achtie van gevechtsvliegtuigen wilt gaan
Bommenwerper: B17
Gevechtsvliegtuig: Combat FS 2
Of installeer de (onofficiele) patches voor CFS2 en vlieg alle vliegtuigen in het spel (dus ook de B17, Liberator, Avenger, Dauntless, Kate etc. etc.) zelf!
Ik vind B17 vrij saai, CFS2 is fantastisch, goede community support, speelt goed en ziet er fantastisch uit.
Ik vind B17 vrij saai, CFS2 is fantastisch, goede community support, speelt goed en ziet er fantastisch uit.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Dan wordt het denk ik toch CFS 2 van MS.
Ik heb de eerste ook gespeeld, en die beviel al best wel eigenlijk.
Ik heb de eerste ook gespeeld, en die beviel al best wel eigenlijk.
Verwijderd
B17 Zuigt imo verschrikkelijk. Zo'n soort spel speelde ik al 10 jaar geleden op een of andere console. Het enige wat veranderd is is de graphics maar er is geen leuke gameplay bij dat spel.
Je moet wat vliegtuigen beschieten daarna een bommetje laten vallen, weer wat vliegtuigen beschieten en dan is het einde missie.....
Die andere ken ik niet maar ik zou het niet aanraden om B17 te kopen.
Je moet wat vliegtuigen beschieten daarna een bommetje laten vallen, weer wat vliegtuigen beschieten en dan is het einde missie.....
Die andere ken ik niet maar ik zou het niet aanraden om B17 te kopen.
Is het trouwens ook mogelijk om in combat fs 2 vliegtuigen van bijvoorbeeld fs 2000 te gebruiken!
Ik vind het wel leuk om mn agressie op een Boeiing 747 kwijt te kunnen en hem vet tegen de grond te zien crashen
>:)!
Ik vind het wel leuk om mn agressie op een Boeiing 747 kwijt te kunnen en hem vet tegen de grond te zien crashen
Verwijderd
Is idd mogelijk. Staat wel meer over in de handleiding. Je moet dus ook FS2000 hebben.Op maandag 09 juli 2001 07:34 schreef Ro2 het volgende:
Is het trouwens ook mogelijk om in combat fs 2 vliegtuigen van bijvoorbeeld fs 2000 te gebruiken!
Die heb ikOp maandag 09 juli 2001 09:59 schreef 007 het volgende:
[..]
Is idd mogelijk. Staat wel meer over in de handleiding. Je moet dus ook FS2000 hebben.
Verwijderd
Ik heb ook B17, dit spel vind ik niet echt leuk. Eigelijk is er geen reet aan. Ik geloof trouwens wel dat je ook met gevechtsvliegtuigen kan vliegen. Maar dan nog is het niet echt een strak spel.
BTW je moet veel RAM hebben om het te kunnen draaien (256)
BTW je moet veel RAM hebben om het te kunnen draaien (256)
Dat is Faith HillOp maandag 09 juli 2001 21:16 schreef 007 het volgende:
Moewhahaha! Je icon is zeker een verbetering! Wie is die babe?
Pagina: 1