Goedenavond,
Ik heb op 2 januari 2017 een nieuwe headset gekocht, namelijk de Logitech G633. Alleen heb ik sinds kort last van een probleem. Soms wordt de headset niet gevonden door mijn pc. Het gekke is, dat ik er soms 3 uur lang geen last van heb, en dan valt hij in 10 minuten 5 keer uit. Ik heb ook al 3.5mm poort geprobeerd. Deze werkte (voor zo lang ik het getest heb), alleen is het probleem dat deze kabel maar 1 meter is, wat te kort is. Een andere micro-usb kabel werkte ook niet.
Mijn vraag:
Wat kan ik nog meer proberen, naast gebruik maken van evt. garantie?
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Logitech G633
Logitech Gaming Software 8.94
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
- Andere micro-usb kabel.
- 3,5mm.
- Logitech ticket ingediend, nog geen reactie na 12 uur. Dus ik denk ik probeer het hier
.
Alvast bedankt voor de hulp!
Ik heb op 2 januari 2017 een nieuwe headset gekocht, namelijk de Logitech G633. Alleen heb ik sinds kort last van een probleem. Soms wordt de headset niet gevonden door mijn pc. Het gekke is, dat ik er soms 3 uur lang geen last van heb, en dan valt hij in 10 minuten 5 keer uit. Ik heb ook al 3.5mm poort geprobeerd. Deze werkte (voor zo lang ik het getest heb), alleen is het probleem dat deze kabel maar 1 meter is, wat te kort is. Een andere micro-usb kabel werkte ook niet.
Mijn vraag:
Wat kan ik nog meer proberen, naast gebruik maken van evt. garantie?
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Logitech G633
Logitech Gaming Software 8.94
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
- Andere micro-usb kabel.
- 3,5mm.
- Logitech ticket ingediend, nog geen reactie na 12 uur. Dus ik denk ik probeer het hier

Alvast bedankt voor de hulp!