Vraag

• Waltro
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 08:52
Goedenavond,

Ik heb op 2 januari 2017 een nieuwe headset gekocht, namelijk de Logitech G633. Alleen heb ik sinds kort last van een probleem. Soms wordt de headset niet gevonden door mijn pc. Het gekke is, dat ik er soms 3 uur lang geen last van heb, en dan valt hij in 10 minuten 5 keer uit. Ik heb ook al 3.5mm poort geprobeerd. Deze werkte (voor zo lang ik het getest heb), alleen is het probleem dat deze kabel maar 1 meter is, wat te kort is. Een andere micro-usb kabel werkte ook niet.

Mijn vraag:
Wat kan ik nog meer proberen, naast gebruik maken van evt. garantie?

Relevante software en hardware die ik gebruik:
Logitech G633
Logitech Gaming Software 8.94

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
- Andere micro-usb kabel.
- 3,5mm.
- Logitech ticket ingediend, nog geen reactie na 12 uur. Dus ik denk ik probeer het hier :).

Alvast bedankt voor de hulp!

Beste antwoord (via Waltro op 21-08-2017 01:08)

• Switchie
  • Registratie: april 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Logischerwijs gewoon garantie.
Mocht je dit niet willen en 3.5mm jack lijkt te werken, dan lijkt mij een langere 3.5mm jack kabel the way to go.

B.v. https://www.allekabels.nl...zgH5xr5WC1jRoCFOIQAvD_BwE

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: april 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Logischerwijs gewoon garantie.
Mocht je dit niet willen en 3.5mm jack lijkt te werken, dan lijkt mij een langere 3.5mm jack kabel the way to go.

B.v. https://www.allekabels.nl...zgH5xr5WC1jRoCFOIQAvD_BwE

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee