Welke HDD voor de HP Omen 15?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Daantje19
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-12-2025
Mijn vraag
Ik ben opzoek naar een hardeschijf voor mijn laptop, aangezien mijn 512GB M.2 SSD al vol zit, wilde ik graag een 2TB HDD toevoegen, maar niet wetende welke aansluiting ik nodig zal hebben.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Mjn laptop spec's: https://tweakers.net/pric...5/hp-omen-15-ax235nd.html

Ik denk dat ik gewoon sata 600 nodig heb, maar voor de zekerheid vraag ik het toch nog maar hier ;)

Where is my Oscar for acting like my life isn't falling apart?

Alle reacties

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:32

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ja, een 2.5" SATAIII HDD is wat je nodig hebt. Houd er wel rekening mee dat zo'n ding een hoop herrie maakt, en het verbruikt aanzienlijk wat stroom. Ik wil die van mij net uit mijn Omen 15 slopen zodat hij stiller is, langer op de accu meegaat en ook niet onbelangrijk: weer een stuk lichter is.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• Daantje19
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-12-2025
kuusj98 schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 23:05:
Ja, een 2.5" SATAIII HDD is wat je nodig hebt. Houd er wel rekening mee dat zo'n ding een hoop herrie maakt, en het verbruikt aanzienlijk wat stroom. Ik wil die van mij net uit mijn Omen 15 slopen zodat hij stiller is, langer op de accu meegaat en ook niet onbelangrijk: weer een stuk lichter is.
Snap ik dat een HDD veel meer lawaai maakt, maar een 2TB SSD is dan weer buiten budget helaas, qwat raadt jij me aan? (Ik wil hetliefst 1 a 2TB)

Where is my Oscar for acting like my life isn't falling apart?