Ik zie bij het intel core i7-7700K aanbod de winkel ti84-nlshop.nl met 2e hands processoren staan. Ik neem aan dat die een fout is? Verwijderen aub. Ik zit niet te wachten op 2e hands shit in de prijsvergelijker iig!
Misschien moet je iets minder hoog van de toren blazen.
Plaats er dan tenminste ook een voorbeeld van, want als ik in de PW kijk dan zie ik alleen hier deze shop staan: pricewatch: Intel Core i7-7700K Boxed
Als ik doorklik naar de shop dan geven zij zelf aan:
Plaats er dan tenminste ook een voorbeeld van, want als ik in de PW kijk dan zie ik alleen hier deze shop staan: pricewatch: Intel Core i7-7700K Boxed
Als ik doorklik naar de shop dan geven zij zelf aan:
Nu voor € 315,00 inclusief verzending en 2 jaar garantie! Nieuw in gesealde box.
Formerly known as Ragdoll
Is inmiddels gewijzigd : Er stond eerder vanavond 'Gebruikt' bij deze aanbieding op hun website. Helaas geen screenshot van gemaakt (les voor de volgende keer) , maar wel geloofwaardig gezien het aanbod ?
[ Voor 14% gewijzigd door AtariXLfanboy op 20-08-2017 22:46 ]
De koppeling met de PW verloopt middels een feed.
De shop in kwestie zal gewoon per ongeluk een gebruikt exemplaar hebben opgenomen in de feed. Kan gebeuren, maar is daar nou echt een schreeuwerig topic voor nodig om het aan te kaarten?
De shop in kwestie zal gewoon per ongeluk een gebruikt exemplaar hebben opgenomen in de feed. Kan gebeuren, maar is daar nou echt een schreeuwerig topic voor nodig om het aan te kaarten?
Schreeuwerig? Ik gebruik nergens caps oid ? "2e hands 7700k processoren in de prijsvergelijk!" is dat een 'schreeuwerig topic'? En er stond simpelweg dat het om gebruikte processoren ging op hun website. De prijs is nu niet aangepast en verder ook niet de aanbieding... alleen het 'gebruikt' is weggehaald. Dus geen fout met de link maar blijkbaar een foutje hun kant op de website. Als dat 'gebruikt' waar was geweest is dat nogal irritant een prijsvergelijk voor nieuwe producten.
Dit noem ik schreeuwerig. Maar goed het probleem is "opgelost" en daarom kan ook dit topic weer dicht.Verwijderen aub. Ik zit niet te wachten op 2e hands shit in de prijsvergelijker iig!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.