Antwoord is bekend
[ Voor 94% gewijzigd door Lensent op 21-08-2017 10:27 ]
[ Voor 94% gewijzigd door Lensent op 21-08-2017 10:27 ]
Oslik blyat! Oslik!
Een onbekend insect op een kinderspelhuisje... Ik zou het risico liever ook niet willen lopen als ouder.dion_b schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 00:56:
Waarom zou je er vanaf willen komen?
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Welk risico?Switchie schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 01:01:
[...]
Een onbekend insect op een kinderspelhuisje... Ik zou het risico liever ook niet willen lopen als ouder.
blup
Een onbekend insect klinkt mij als ouder juist als een gelegenheid om iets over de natuur te leren (plus iha niet krampachtig op het onbekende reageren)Switchie schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 01:01:
[...]
Een onbekend insect op een kinderspelhuisje... Ik zou het risico liever ook niet willen lopen als ouder.
Oslik blyat! Oslik!
maar dat risico is er altijd buiten. Ok, nu zijn het wat meer insecten, maar je veegt ze weg en dan is het directe "gevaar" weg. Als je niet wil dat er bulten en jeuk en ongemak in het leven van een kind komen kan je het kind het beste gelijk onder de zoden leggen.Lensent schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 07:55:
Bulten, jeuk, ongemak etc etc
blup
Natuurlijk is er altijd risico. Elk kind zal de wet van zwaartekracht eerder kennen dan de tafel van 2. Vallen en opstaan. Worden ze groot en sterk van.Bezulba schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 08:16:
[...]
maar dat risico is er altijd buiten. Ok, nu zijn het wat meer insecten, maar je veegt ze weg en dan is het directe "gevaar" weg. Als je niet wil dat er bulten en jeuk en ongemak in het leven van een kind komen kan je het kind het beste gelijk onder de zoden leggen.
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Ik ben geen ouder dus kan niet oordelen, maar dit is erg overdreven vind je niet?Lensent schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 07:55:
Bulten, jeuk, ongemak etc etc
Als je een kind zou hebben vindt ik het niet echt overdreven.mugenmarco schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 09:53:
[...]
Ik ben geen ouder dus kan niet oordelen, maar dit is erg overdreven vind je niet?
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
ja maar dat ga je niet vermijden door een paar insecten weg te jagen. Als het kind buiten is, is er een risico om geprikt te worden. Dat is gewoon het leven. Is voor het kind ook een leer moment. Je kan je kind niet in een glazen stolp plaatsen en alle "risico" uit de weg gaan.chucky666 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 09:59:
[...]
Als je een kind zou hebben vindt ik het niet echt overdreven.
Ze zeggen niets voor niets : beter voorkomen dan genezen.
Als je weet wat een drama sommige kinderen maken van een bultje of een wondje of zelfs wat jeuk, dan kan je dat beter vermijden
blup
Een Eikprocessierups? Wat is dat?! Klinkt eng! Nu maak je me wel erg bang hoor! Voor welke insecten moet ik nog meer bang zijn? Ik weet dat nooit zo goed, maar gelukkig kan ik dat hier vragen zonder belachelijk gemaakt te worden!dion_b schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 07:57:
[...]
Een onbekend insect klinkt mij als ouder juist als een gelegenheid om iets over de natuur te leren (plus iha niet krampachtig op het onbekende reageren)
En risico... we leven niet in Australie, tenzij je kind bijzonder overgevoelig ervoor is, is het aantal daadwerkelijk gevaarlijke insecten op de vingers van één hand te tellen, en dit is overduidelijk geen hoornaar of eikprocessierups
nah zie dit niet als belachelijk maken maar meer wat vraagtekens naar hoe erg je op het kind let etc. Iedereen denkt daar natuurlijk anders over, je moet dit ook alleen als een mening van een ander zien en niet als kritiek of belachelijk makenSpazzII schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 10:26:
[...]
Een Eikprocessierups? Wat is dat?! Klinkt eng! Nu maak je me wel erg bang hoor! Voor welke insecten moet ik nog meer bang zijn? Ik weet dat nooit zo goed, maar gelukkig kan ik dat hier vragen zonder belachelijk gemaakt te worden!
Alleen is dat totaal off topic en geen antwoord op TS z'n vraag. Ook een ongevraagde mening imho.mugenmarco schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 10:34:
[...]
nah zie dit niet als belachelijk maken maar meer wat vraagtekens naar hoe erg je op het kind let etc. Iedereen denkt daar natuurlijk anders over, je moet dit ook alleen als een mening van een ander zien en niet als kritiek of belachelijk maken
Klopt. Maar we moeten ook niet doen alsof TS zijn zoon in 5 lagen bubbeltjesplastic over straat laat lopen.mugenmarco schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 10:34:
[...]
nah zie dit niet als belachelijk maken maar meer wat vraagtekens naar hoe erg je op het kind let etc. Iedereen denkt daar natuurlijk anders over, je moet dit ook alleen als een mening van een ander zien en niet als kritiek of belachelijk maken
Saturate schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 09:59:
Ik ben ook volledig voor de insteek van laat ze maar lekker zand happen. Maar je kind in een kleine ruimte laten spelen vol met onbekende muggen. Thanks but no thanks.
"Onbekende" muggen bestaan waarschijnlijk niet maar als je de beestjes niet vertrouwt, kan je ze vaak vangen en dood/levend inleveren bij de gemeente of iets dergelijks. Bel even met de info-balie want de detectie/bestrijding van ongewenste/gevaarlijke insecten valt gewoon onder verantwoording van de gemeente.Lensent schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 10:24:
Wel mooi hoe jullie van een 'mug' een olifant maken.
Dit speelhuisje zit vol met voor mij onbekende mug-achtige beesten.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Oke, en wat was de originele vraag?Lensent schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 21:12:
Antwoord is bekend
Altijd handig; originele vragen weghalen. Selfishness want stel dat iemand anders volgende week hetzelfde insect tegenkomt, krijgen we weer een topic extra ipv geconsolideerde/duidelijke vragen & antwoorden op Tweakers.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Meer pageviews > meer advertentie-inkomsten > lagere abo-prijzen.... Geniaal dusMAX3400 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 10:58:
[...]
Altijd handig; originele vragen weghalen. Selfishness want stel dat iemand anders volgende week hetzelfde insect tegenkomt, krijgen we weer een topic extra ipv geconsolideerde/duidelijke vragen & antwoorden op Tweakers.
Switchie schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 11:05:
[...]
Meer pageviews > meer advertentie-inkomsten > lagere abo-prijzen.... Geniaal dus
[ Voor 5% gewijzigd door naitsoezn op 21-08-2017 11:18 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq