Ruis ASUS laptop enkel met oortjes

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
HELP! Mijn probleem is sinds vorig week begonnen:

Heb mijn laptop (Asus k541ua-dm317t) al sinds janurai 2017, nooit problemen gehad met geluid. Nu was ik vorige week aan het typen op mijn laptop en terwijl muziek aan het luisteren door mijn oortjes tot ik opeens verkeerd typte (ik gok fn en nog iets) en mijn laptop eventjes bevroor. Plotseling hoor ik door mijn oortjes mijn muziek én ruis komen, heel vreemd. Heb dan ook eens geprobeerd om naar muziek te luisteren door de speakers en dit werkt perfect, geen probleem mee. Ik weet dus niet wat ik verkeerd gedaan heb (heb ook al eens oortjes van iemand anders geprobeerd en heb dan nog altijd ruis) en heb in mijn settings van audio alles terug naar standaard gezet maar dit veranderd niets. Iemand een idee hoe ik de ruis terug weg krijg?

Alvast bedankt!

Alle reacties

• Veng7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-11-2023
Als je denkt dat het met Fn te maken heeft zou ik die achtereenvolgens nog eens aanklikken. Zeker de toetsen die je volume kunnen regelen (als die er op zitten)
Wel voor de zekerheid na elke wijziging even rebooten. Het kost wat tijd maar anders mis je mss zaken.

[ Voor 24% gewijzigd door Veng7 op 24-08-2017 20:10 ]

Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep ;-) Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken, maar vraag je af wanneer dat zal gebeuren! En dan?