Zo niet, geef dan even een topictitel, dat zoekt wat makkelijker
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
HK?? wat is dat?Op zondag 08 juli 2001 17:36 schreef Traag het volgende:
Gokje: HK
Zo niet, geef dan even een topictitel, dat zoekt wat makkelijker
titel: vuilnisbak mod
Staat inderdaad in de huiskamer... hier kun je alleen in als je 150+ techposts hebt en meer dan 60 dagen geregged bent
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
NopeOp zondag 08 juli 2001 17:45 schreef jimius het volgende:
Dus ik kan niet eens mijn eigen topic bekijken?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Net als windows
Defunctus Deo Juvente
Maar dan moet er ook in komen als ze verplaatst zijn.Op zondag 08 juli 2001 19:30 schreef HappyFun het volgende:
Je titel brengt me wel op een idee
Net als windowseen prullenbak waar alle threads met slotjes inkomen
en daar mag elke **** in snuffelen..maar dan weet je dat het ** threads zijn
Is wat..
Verwijderd
(Dit is ook maar een mening)
Het was een mod waarbij hij zijn vuilnisbak in alu-folie had gestoken en als geintje foto's in DOC had geplaatst. Mag jij nu nogmaals beweren dat hij in DOC hoort en niet in HKOp zondag 08 juli 2001 23:55 schreef iefje het volgende:
Ik vind het wel dom hoor, dit is toch een MOD? en hoort dan toch in DOC? En dat verplaatsen naar de HK vind ik ook maar dom, tenminste, als de topicstarter er niet in kan. Sommige topics worden vaak naar de HK verplaatst, terwijl ze net zo goed in een ander forum passen.
(Dit is ook maar een mening)
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
Ja ok, maar kan er niet iets zijn van dat als je een topic opent, en het wordt gemoved naar de HK, dat je dan nog wel je eigen topic kan zienOp maandag 09 juli 2001 00:03 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Het was een mod waarbij hij zijn vuilnisbak in alu-folie had gestoken en als geintje foto's in DOC had geplaatst. Mag jij nu nogmaals beweren dat hij in DOC hoort en niet in HK
En trouwens, hij heeft toch een Case gemod? Hij heeft niet zijn vuilnisbak in alufolie gestoken. Hij heeft van zijn case een vuilnisbak gemaakt
juist. ik heb nu 151 posts en ik kan HK niet eens vinden of erin komenOp maandag 09 juli 2001 00:30 schreef iefje het volgende:
[..]
Ja ok, maar kan er niet iets zijn van dat als je een topic opent, en het wordt gemoved naar de HK, dat je dan nog wel je eigen topic kan zien(maar niet replyen)
En trouwens, hij heeft toch een Case gemod? Hij heeft niet zijn vuilnisbak in alufolie gestoken. Hij heeft van zijn case een vuilnisbak gemaakt
Wel een oud topic om in te reageren, maa jahOp vrijdag 13 juli 2001 23:23 schreef jimius het volgende:
juist. ik heb nu 151 posts en ik kan HK niet eens vinden of erin komen
Ik dacht dat het HK script 1 x per 24 uur draaide
Jeremy Clarkson
dus ik moet 24 uur wachten?Op vrijdag 13 juli 2001 23:27 schreef Traag het volgende:
[..]
Wel een oud topic om in te reageren, maa jah
Ik dacht dat het HK script 1 x per 24 uur draaide
Hoe laat draait die script dan?
Geen idee... vergeet niet dat HK een extra'tje is voor de users en dat je het geen doel maakt van je postsOp vrijdag 13 juli 2001 23:33 schreef jimius het volgende:
dus ik moet 24 uur wachten?
Jeremy Clarkson
Dat weet ik maar een topic van mij (vuilnisbak casemod, wat dus ook een casemod is geen alu-foilie blabla) is dus naar HK gemoved en die wil ik dus wel eens zien.Op vrijdag 13 juli 2001 23:34 schreef Traag het volgende:
[..]
Geen idee... vergeet niet dat HK een extra'tje is voor de users en dat je het geen doel maakt van je posts
Verwijderd
Ik denk nog niet dat je genoeg posts hebt hoor (Traag zou je ff kunnen checken?), je hebt er 152, maar daarvan iig een aantal LA en vast een aantal SG/WL/NSTMOp vrijdag 13 juli 2001 23:33 schreef jimius het volgende:
[..]
dus ik moet 24 uur wachten?
maakt dat wat uit danOp vrijdag 13 juli 2001 23:37 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
Ik denk nog niet dat je genoeg posts hebt hoor (Traag zou je ff kunnen checken?), je hebt er 152, maar daarvan iig een aantal LA en vast een aantal SG/WL/NSTM
1
2
3
4
5
6
7
| SG-posts: 0 HK-posts: 3 NSTM-posts: 0 LA-posts: 6 SU-posts: 0 Tech-posts: 144 Total posts: 153 |
Je bent er bijna
En ga nu niet meteen met zijn allen om deze lijstjes vragen!
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Kheb ff je draad bekeken, hij is vrij snel weggezakt (ong. 3 complimentjes en 4 mensen die het lullig vondend at je het ding niet kon zien, dat was alles
Als ik geen toestemming heb om dit in de openheid te brengen hoor ik dat graag...
heb ik al 3 HuisKamer posts?Op vrijdag 13 juli 2001 23:39 schreef Traag het volgende:
Mjah inderdaad:
code:
1 2 3 4 5 6 7 SG-posts: 0 HK-posts: 3 NSTM-posts: 0 LA-posts: 6 SU-posts: 0 Tech-posts: 144 Total posts: 153
Je bent er bijna
En ga nu niet meteen met zijn allen om deze lijstjes vragen!
Verwijderd
Threads die naar de HK zijn gemoved, waar je al in gereageerd hadOp vrijdag 13 juli 2001 23:40 schreef jimius het volgende:
[..]
heb ik al 3 HuisKamer posts?