Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Foscam FI9803P icm Synology

Pagina: 1
Acties:

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:38
Ik wil een Foscam FI9803p gebruiken icm mijn Synology alleen ik krijg de camera niet toegevoegd. Inloggen op de webinterface van de camera gaat prima. Voeg ik de camera toe aan Surv. Station dan volgt er een username/ password error. Ik vul dezelfde user/pass in als bij de webinterface en de user is admin.

Met Google kom ik niet verder, ander model camera kiezen helpt niet.
Een heel simpel wachtwoord zoals welkom01 pakt ie niet.
Wat kan ik nog proberen?

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:42
Voeg de camera toe als Generic ONVIF, niet als foscam.

• rimave
jeroen3 schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 20:51:
Voeg de camera toe als Generic ONVIF, niet als foscam.
Dan krijg ik de melding: kan camerawaardes niet laden.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:42
Maak dan eens een nieuwe user op de camera. Werkt die wel?

• beerten
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-11 12:26
Al met rechten gespeeld? Uit mijn hoofd werkt het alleen met admin rechten. De userrechten op de camera, van het account waarmee je inlogd vanuit synology

• rimave
beerten schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 21:08:
Al met rechten gespeeld? Uit mijn hoofd werkt het alleen met admin rechten. De userrechten op de camera, van het account waarmee je inlogd vanuit synology
Check, that's it!
Ik heb een nieuwe account aangemaakt met admin rechten en dat werkt!
Vaag, want het ingebouwde admin acount waarvan ik het ww en de username had aangepast werkte dus niet.

Pagina: 1