DTS DVD Decoders beschikbaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:32
Joo Luitjes

Mijn vraag luidt als volgt; bestaan er al hardwarematige DVD decoder DTS kaarten?
Ik heb nu zo'n Creative Labs setje Dxr3, prachtig geluid hoor daar niet van,
maar mijn versterker kan DTS aan. Ik kwam hier pas achter nu ik net een DVDtje
van internet gekregen heb met allemaal DTS Samples. Volgens de verkoper kan DTS
alleen in combinatie met een losse DVD speler (min 800 piek) + nog eens regiovrij
maken....(min 300 piek) Alleen 1100 piek puur voor het DTS geluid vind ik nogal wat..
Any suggestions?

Red Devil

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-08 18:24

Boss

+1 Overgewaardeerd

Ik heb zelf een Hollywood Plus kaartje (250 piek) en dat heeft een digitale uitgang. Met de nieuwe drivers op de site (v1.8 geloof ik) kan je ook van DTS genieten.
HELE goede keuze. Net Saving Private Ryan (Limited DTS version) gezien, en dan ga je helemaal uit je dak! Overigens is het beeld ook 10x beter dan softwarematig.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• Red devil
Moi kerel, thanx for the reply.
Ik zag gisteren dat de nieuwste kit van creative labs (PC DVD Encore 8X) wel DTS output kan verzorgen! Er is nu nog op de markt een kit met 6x speed DVD en dxr3 decoder kaart. Ik heb volgens mij een 5x DVD en die Dxr3 kaart (niet compleet zeker)
Maar al met al, deze kaart van mij ondersteunt dat dus niet!
Kun je die hollywood decoder lost kopen? Of alleen in een set? Want ik wil eigenlijk wel optimaal van mijn setje genieten ja, en ik denk dat ik mijn oude kit wel kwijt kan.
En is de decoder regio vrij??
ALvast bedankt

Red Devil

• OwDeeBee
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-03-2021
zie www.dvdutils.com

Dxr3 = hollywood+

heb ik zelf ook nl...

:) :) :)

• Red devil
Moi kerel!

Damn, mijn doos was er zo onduidelijk over,
volgens mij heb ik een 5X DVD player, heb ik dan gelijk een Dxr2 decoder? Of bestaat die niet? Ik zit nu thuis dus ik kan het niet ff nakijken. Maar met een simpele driver upgrade moet het dus lukken volgens jullie? Dat zou natuurlijk vet tof zijn! Zou het dan wel samenwerken met mijn Creative Speler als ik dan een driver installeer die mijn decoder als Hollywood plus ziet?

Red Devil

• Red devil
Ben nog ff op zoek gegaan. Volgens mij
kan de Dxr3 wel DTS Sound aan, heb nu een
soort driver update van creative gedownd.
Volgens mij heb ik namelijk een 5x DVD speler en een Dxr3 Decoder. Of is het zo dat een 5X DVD speler + Dxr2 decoder onoplosmakend aanelkaar verbonden zijn? Ik weet bijna zeker dat er een dxr3 stikker op mijn doos zit.
Als ik nu DTS samples afspeel krijg ik gewoon een Dolby Digital Stereo geluid (niet eens 5.1 dan zou de schade nog wel beperkt zijn)
Moi

Red Devil
Pagina: 1