Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Pc budget van €450,-

Pagina: 1
Acties:

• Daaniejelluh
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 08-09-2024
Hallo, mijn naam is Daniëlle en ik wil graag een nieuwe computer kopen. Dit is de 1e keer dat ik een computer ga kopen dus hierbij heb ik wat vragen. Alvast bedankt voor jullie hulp.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Games kunnen spellen en scherm goed kunnen opnemen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Het systeem mag maximaal €450,- maar kan er we een beetje overheen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Ik heb geen verstand van computers dus ik zal deze vraag niet kunnen beantwoorden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Ik heb gehoord dat MSI een goed gaming merk is maar ik sta open voor andere merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Dat het een snelle computer is en niet al te veel geluid maakt. Ik wil er graag games op kunnen doen en tegelijkertijd mijn scherm kunnen opnemen.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?

Dat jullie met goede spullen aankomen en mij een goede uitleg kunnen geven over hoe en wat.

• Metaalhoofd
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-11 15:25
Hoi Daniëlle. Er wordt hier altijd wel verwacht dat je zelf met een opzetje komt (kijk anders eerst even naar de BBG (Best Buy Guides)).

Mijn eerste indruk is dat je budget veel te laag is om te doen wat jij wil, zeker als je ook nog geen monitor hebt en dat ook nog binnen het budget moet passen.

Wat voor spellen wil je spelen, wat voor settings neem je genoegen mee en waarom wil je spellen opnemen? Wil je gaan streamen of is het meer voor jezelf?

Star Citizen Referral Code

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:54
Welke spellen wil je spelen? Op welke resolutie (1080p (FHD), 1440p, 2160p (4K)) en grafische instelligen (allerhoogst, hoog, medium) ?

Heb je al randapparatuur? Monitor, toetsenbord, muis, speakers/headset? Zo nee, moet dit ook bij de prijs inbegrepen worden?

Heb je al Windows of moet dat ook aangeschaft worden en moet dat ook bij de prijs inbegrepen zijn?

Is de €450 inclusief verzendkosten? Wil je de pc door een winkel inelkaar laten zetten en moeten die kosten ook binnen de €450 vallen?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Daaniejelluh
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 08-09-2024
NitroX infinity schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 20:16:
Welke spellen wil je spelen? Op welke resolutie (1080p (FHD), 1440p, 2160p (4K)) en grafische instelligen (allerhoogst, hoog, medium) ?
Spellen zoals Overwatch en GTA zou ik ongeveer op 1080p willen spelen, en grafische instellingen zou ik medium tot hoog willen
Heb je al randapparatuur? Monitor, toetsenbord, muis, speakers/headset? Zo nee, moet dit ook bij de prijs inbegrepen worden?
Monitor, muis etc, zal niet inbegrepen zijn kwa kosten. Daar kijk ik later naar. ik kijk nu puur naar de pc zelf.
Heb je al Windows of moet dat ook aangeschaft worden en moet dat ook bij de prijs inbegrepen zijn?
Ik heb nog wel een windows pakket nodig.
Is de €450 inclusief verzendkosten? Wil je de pc door een winkel inelkaar laten zetten en moeten die kosten ook binnen de €450 vallen?
het is exclusief verzendkosten en ik wil graag de computer kant en klaar hebben.
Metaalhoofd schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 20:16:
Hoi Daniëlle. Er wordt hier altijd wel verwacht dat je zelf met een opzetje komt (kijk anders eerst even naar de BBG (Best Buy Guides)).
Dit is mijn eerste keer dat ik dit doe dus heb geen idee hoe dat moet. vandaar dat ik dat niet heb gedaan.
Mijn eerste indruk is dat je budget veel te laag is om te doen wat jij wil, zeker als je ook nog geen monitor hebt en dat ook nog binnen het budget moet passen.
Monitor etc is geen probleem , dat komt later nog. Mijn budget max is nu €450,- maar er is een speling van €50-
Wat voor spellen wil je spelen, wat voor settings neem je genoegen mee en waarom wil je spellen opnemen? Wil je gaan streamen of is het meer voor jezelf?
Spellen zoals Overwatch en GTA zou ik graag willen spelen. Die spellen zou ik ook willen streamen.

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Streamen, GTA en een complete PC zonder dat je hem zelf in elkaar zet?

Dat wordt knap lastig. Je zult die games dan niet op hoge settings kunnen spelen. Misschien kun je beter tweedehands kijken met een dergelijke budget.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Pagina: 1