LG 65UJ670V vs LG 65UH850V

Pagina: 1
Acties:
  • 427 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbaret82
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 08-04-2024
Hallo,

Ik twijfel tussen de onderstaande t.v.'s. Wat ik kan zien is dat de UH ouder is, edge-lit heeft (dat is toch minder dan direct-lit?), maar wel local dimming heeft. Ook lijkt hij een beter geluid te hebben? Harman Kardon en dolby. Ook heeft hij een refresh rate van 100/120 hrz tegenover de nieuwere die 60 hrtz heeft.

De UJ lijkt nieuwer, maar heeft geen local dimming, heeft een lagere refresh rate en lijkt een minder geluid te hebben. Ik snap niet dat een nieuwere tv duurder is, maar wel minder goed lijkt te zijn.

Wat vinden jullie?

LG 65UJ670V
http://www.lg.com/nl/televisies/lg-65UJ670V
pricewatch: LG 65UJ670V Zilver

LG 65UH850V
http://www.lg.com/nl/tele...5UH850V-super-ultra-hd-tv
pricewatch: LG 65UH850V Zilver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 13:11

NeHoX

Gamer + PV

Ik zou voor de Uh gaan. Gewoon de betere van de 2 hoe oud of hoe duur of goedkoper hij is maakt dan toch niet meer uit?

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbaret82
Bedankt voor je antwoord! Dat was ook mijn ingeving, maar waarom is deze nu precies beter? Dus om de local dimming, frequentie en geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:30

FeaR

In GoT we trust

TB > CEA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

redbaret82 schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 21:17:
Bedankt voor je antwoord! Dat was ook mijn ingeving, maar waarom is deze nu precies beter? Dus om de local dimming, frequentie en geluid?
Zoek naar reviews, lees ze en je weet het? :S

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbaret82
Als je niet serieus kan antwoorden, post dan ook niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Zelfde conclusie als in eerder topic dat je gestart bent. We verwachten hier enige eigen inzet en die toon je nu niet echt. Zelf gaan onderzoeken is het eerste wat je kan en ook zult moeten doen. Als je dan zelf al een en ander gevonden hebt en je twijfelt alsnog, dan kan je een nieuw topic openen. Maar dan zul je een stuk meer informatie moeten geven dan dat je nu hebt gedaan. Denk hierbij aan wat je zelf al hebt gezien/gelezen. Anders krijg je weinig concrete reacties en eindigt het zoals hierboven. Dit topic gaat op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.