Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ongewoongewoon
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-08-2024
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop en de Asus A550VX-DM660T spreekt mij kwa specs / prijs enorm aan (1080p scherm, geen zwaar lelijk hok, quadcore i5, 8 gig ram, SSD en een prima grafische chip voor mijn gebruik). Ik maak mij alleen nogal zorgen over de plaatsing van de HDMI en VGA poort. Deze lijkt zo dicht op mekaar te zitten dat ik betwijfel of ze wel tegelijk aangesloten kunnen worden!

Mijn vorige laptop kon ik (tegelijk) op mijn 2 schermen aansluiten via VGA en HDMI en het is wel de bedoeling dat een volgende laptop dit ook kan. Ik had al bedacht dat ik het "schroef" gedeelte van de vga kabel kan wegzagen om ruimte te besparen maar zelfs dán twijfel ik nog. Wat denken jullie?

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/ceODxQ/vgadvi.png

Alvast bedankt voor de hulp :)

[ Voor 3% gewijzigd door ongewoongewoon op 20-08-2017 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Helaas is er geen dunnere vga aansluiting/kabel beschikbaar. Je kunt het schroefgedeelte weghalen, dit hoeft maar aan 1 kant. Het ijzer kun je dan ombuigen naaf de kabel of net zo vaak heen en weer wiebelen tot het af breekt. Het zal krap zijn maar zou moeten passen.

Aan de andere kant kun je ook op zoek gaan naar een laptop die de VGA en HDMI van elkaar gescheiden heeft, óf een USB naar VGA adapter te kopen ;)