Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Router installeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Een computer kennen ben ik niet, dus graag jullie hulp.
Ik probeer een router te installeren, ergens is dit gelukt, want krijg wel verbinding hiermee (draadloos en op mijn laptop). Maar vervolgens geeft deze aan geen internet te hebben.
Via de setup wizard (door 192.168.1.1) te gebruiken kan ik van alles instellen. Maar wie weet hoe het komt dat ik geen internet heb uiteindelijk? Waar gaat dit fout?

B.v.d

• typmisje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Niet online
Je zult toch echt meer informatie moeten geven over het probleem mocht je een oplossing willen verwachten voor je probleem.

Hiernaast is Tweakers geen helpdesk en verwachten we ook eigen inzet. Iets wat ik niet terugvind in jouw post.

• luxan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 06-11 13:36
Aanvullend op @typmisje, wat zei de helpdesk van je internetprovider toen je dit probleem aan hen voorlegde?

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
'Waarschijnlijk bij het gebrek aan kennis dat je hebt'

Geef eerst eens aan waarom je een router wilt/moet "installeren" (configureren) ?

De router van je Internet Service Provider is vaak een doosje waar je alleen de stekker in hoeft te steken en de paar stapjes uit de handleiding met plaatjes die gericht is op Jumbo spelletjes publiek (van 8 tot 80 :9 ) kunnen daar nooit voor veel problemen zorgen.

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-11 17:13
Gaat er een kabel nu van je eventuele modem naar de WAN poort op de router ? Zo nee dan zit daar je probleem

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.