They made me do it.
Hetzelfde wachtwoord als voor je email....
remember --> DKFFDSaadfFs als password is anders dan dkffdsAADFfS
case sensitive
case sensitive
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
En natuurlijk wel op de members FTP inloggen... Niet net als ik proberen in te loggen op ftp.chello.nl en het dan raar vinden dat je password niet klopt...
Verwijderd
idd, dus als je email dus bijvoorbeeld w.hatever@chello.nl is, dan is je ftp waarschijnlijk: http://members1.chello.nl/~w.hatever (let op de tilde). Maar sommige provincies hebben een iets andere url. Moet je maar ff op www.chello.nl kijken als members1 niet werkt.Op zondag 08 juli 2001 17:45 schreef Mark_640 het volgende:
En natuurlijk wel op de members FTP inloggen... Niet net als ik proberen in te loggen op ftp.chello.nl en het dan raar vinden dat je password niet klopt...![]()
Je hoeft je username er niet bij te gebruiken... Ik kan hier gewoon connecten naar ftp.chello.nl, en dan wordt ik automatisch door middel van m'n inlognaam naar de goede sub-dir op de ftp server geslingert...Op zondag 08 juli 2001 18:27 schreef PsyFlux het volgende:
[..]
idd, dus als je email dus bijvoorbeeld w.hatever@chello.nl is, dan is je ftp waarschijnlijk: http://members1.chello.nl/~w.hatever (let op de tilde). Maar sommige provincies hebben een iets andere url. Moet je maar ff op www.chello.nl kijken als members1 niet werkt.
hehe, stond gewoon op het blaadje van UPC 
Sorry
Sorry
They made me do it.
Zucht....de topicstarter is al geholpen. En dan nog hoort deze in IT. Het gaat hier over een ISP (Chello) en niet over hosting providers of webserver/hardware.
Triest he het valt me de laatste tijd meer op dat alle topics waar 1 woord verkeerd instaat word gesloten en alle topic met 1 woord wat niet overeen komt met de topic word verplaatst.Op zondag 08 juli 2001 23:04 schreef RedRoon het volgende:
Zucht....de topicstarter is al geholpen. En dan nog hoort deze in IT. Het gaat hier over een ISP (Chello) en niet over hosting providers of webserver/hardware.
En dat komt vooral door de naai tweakers die heelaas ook lid zijn en die dat hier Stoute Usertjes (Meldpunt Forummisbruik) plaatsen
Ach ja stel je voor om ooit vrienden te krijgenOp zondag 08 juli 2001 23:12 schreef RedRoon het volgende:
Dan zal ik ook eens even gaan 'naaien'
We kunnen hier ook gewoon een berg onzin neerpleuren, dan is ie hier ook zo weg (als in Slotje erop
)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()