Toon posts:

b&w crasht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

Ik heb nu een duron 800@900 en telkens als ik in mijn tempel een gang kies crasht ie.. geluid speelt door en de rest hangt.. ik had dit eerst ook op mijn pII 350 maar dat vond ik nog wel een beetje logisch..

Ik snap hier echt geen fuck van.
Ik heb btw Voodoo Banshee

En er zitten een paar bad sectors op mijn hd, zou het daar aan kunnen liggen??

• ProGo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:26
Je hebt een duron 800@900 en dan gebruik je nog een voodoo banshee????

Ik denk dan de banshee het probleem geeft. Je kunt ook proberen je duron terug te clocken...

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 08 juli 2001 18:01 schreef ProGo het volgende:
Je hebt een duron 800@900 en dan gebruik je nog een voodoo banshee????

Ik denk dan de banshee het probleem geeft. Je kunt ook proberen je duron terug te clocken...
Mijn neef heeft ook een voodoo banshee en daar doet hij het ook... ik denk eerder dat het aan die bad sectors ligt.. :'(

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:20
Op zondag 08 juli 2001 17:17 schreef caveman85 het volgende:
hoi......... BLA BLA......

En er zitten een paar bad sectors op mijn hd, zou het daar aan kunnen liggen??
Zou maar gaan sparen voor een nieuwe HD want het kan nu wel heel snel gaan hoor met dat je HD kapot gaat .

Ik heb het zelf ook gehad hoor want mijn HD was binnen een maand er aan hoor .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

Topicstarter
hmm.. naja ik heb over 2 weken een geforce 2 mx :9 dus dan hoop ik dat het gaat werken.. en de volgende aankoop word nieuwe hd dus dan is het in elk geval over!

Tnx voor de hulp iig

Verwijderd

Topicstarter
/up

De muziek en stemmen gaan btw gewoon door met spelen.. alleen het beeld blijft hangen.. misschien is dat nog een clue voor iemand? i hope so!
Pagina: 1