Het gaat om het volgende systeem.
Ik zoek een?
- CPU.
- Moederbord.
- RAM.
- Behuizing.
Voornamelijk een upgrade van mijn huidige systeem, de CPU is een lichte bottleneck. RAM kom ik net iets te kort vandaar 16GB. Huidige behuizing schiet te kort in koel mogelijkheden, GPU tikt regelmatig de 75-80°c aan op maximale fan speed.
Wat is je budget?
€500 is de limiet, niet meer tenzij dit enorme voordelen heeft of echt noodzakelijk is. Ben momenteel 15 dus zo goedkoop mogelijk! Systeem knutsel ik zelf in elkaar.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet echt een specifiek merk, altijd Intel gehad, echter zijn ze nogal prijzig en ziet AMD Ryzen der ook interessant uit!
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het systeem wordt gebruikt om mee te gamen. Voornamelijk het spelletje 'Rust', gebaseerd op Unity leunt zwaar op de CPU en RAM. Daarnaast wil ik graag een Zwart/Rood thema aanhouden en natuurlijk mijn PC op CPU gebied versterken!
Ik heb het volgende samengesteld.
Ik wil graag jullie mening der over horen, eventuele verbeteringen en of het goedkoper kan. Ik twijfel ook over het feit of mijn CPU koeler en mijn PSU/voeding compatible is. En is het überhaupt een upgrade of moet ik in een hoger segnement zoeken?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3470 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | MSI H61MA-E35 (B3) | € 0,- | € 0,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 0,- | € 0,- |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | Cooler Master K380 | € 46,63 | € 46,63 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Kingston HyperX Fury blu HX318C10FK2/8 | € 65,- | € 65,- |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 49,- | € 49,- |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Kingston SSDNow V300 240GB | € 93,- | € 93,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 301,58 | |
Ik zoek een?
- CPU.
- Moederbord.
- RAM.
- Behuizing.
Voornamelijk een upgrade van mijn huidige systeem, de CPU is een lichte bottleneck. RAM kom ik net iets te kort vandaar 16GB. Huidige behuizing schiet te kort in koel mogelijkheden, GPU tikt regelmatig de 75-80°c aan op maximale fan speed.
Wat is je budget?
€500 is de limiet, niet meer tenzij dit enorme voordelen heeft of echt noodzakelijk is. Ben momenteel 15 dus zo goedkoop mogelijk! Systeem knutsel ik zelf in elkaar.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet echt een specifiek merk, altijd Intel gehad, echter zijn ze nogal prijzig en ziet AMD Ryzen der ook interessant uit!
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het systeem wordt gebruikt om mee te gamen. Voornamelijk het spelletje 'Rust', gebaseerd op Unity leunt zwaar op de CPU en RAM. Daarnaast wil ik graag een Zwart/Rood thema aanhouden en natuurlijk mijn PC op CPU gebied versterken!
Ik heb het volgende samengesteld.
| 1 | AMD Ryzen 5 1500X Boxed Wraith Spire koeler | € 180,- | € 180,- |
| 1 | Gigabyte GA-AB350-GAMING 3 | € 108,95 | € 108,95 |
| 1 | Sharkoon TG5 Glass Red | € 70,- | € 70,- |
| 1 | Team Group Vulcan Vulcan DDR4-2400 16GB | € 115,- | € 115,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 473,95 | |
| 1 | Intel Core i5-7400 Boxed | € 169,- | € 169,- |
| 1 | ASRock Fatal1ty B250M Performance | € 103,- | € 103,- |
| 1 | Sharkoon TG5 Glass Red | € 70,- | € 70,- |
| 1 | Team Group Vulcan Vulcan DDR4-2400 16GB | € 115,- | € 115,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 457,- | |
Ik wil graag jullie mening der over horen, eventuele verbeteringen en of het goedkoper kan. Ik twijfel ook over het feit of mijn CPU koeler en mijn PSU/voeding compatible is. En is het überhaupt een upgrade of moet ik in een hoger segnement zoeken?