Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ik zoek gaming laptop (600eu max)

Pagina: 1
Acties:
  • 6.275 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg me dus af of er ergens een gaming laptop is die spelletjes kan spelen
(csgo,lol,pubg,bf1)

Mijn prijsklasse is dus net zoals hierboven genoemd 500-600 eu

Ik zal hiermee geen programmas gebruiken buiten browsers of fotobewerkingsoftware, puur voor het games, ik ben bereid om hem in de toekomst up te graden maar voor nu nog geen nut voor een ssd (tenzij inbegrepen)

4gb of 8gb ram maakt ook niet uit

Ik heb zelf bevonden dat alles onder de 950m niet aan mijn wensen voldoet dus geen mx940 of lagere opties

Liefst met een 7th of 8th gen intel i series proccesor, geen voorkeur voor i3,i5 of i7.

6th gen niet lager dan de i5

Ik hoop dat ik het duidelijk heb opgeschreven

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2017 00:04 ]

Beste antwoord (via Verwijderd op 23-08-2017 13:19)

• ZUIVERE311
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-04-2024
Ik snap spekboy7 wel, hij gaf aan iets te zoeken waar vele op reageerde dat het echt onmogelijk was en daardoor werd hij soms een beetje belachelijk neergezet. Helaas heb ik het niet helemaal van de start kunnen lezen (er zijn veel berichten meermaals gewijzigd). Blijkbaar heeft hij wel iets gevonden wat redelijk in de buurt kwam van wat hij wilde hebben. Als de prijs voor hem acceptabel is dan is hij daar terecht happy mee.

Alle reacties

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Deze voldoet aan al je eisen volgens mij:
pricewatch: Asus ROG Zephyrus GX501VI-GZ021T

Hoi!

• NLMaca
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 23-11 20:55
Verwijderd schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 22:41:
Ik vroeg me dus af of er ergens een gaming laptop is die spelletjes kan spelen (csgo,lol,pubg,bf1) hoeft niet de hoogste resolutie te zijn (hd 620 speelt de helft van dit spul wel af )maar het liefst een laptop met een videokaart en de laatste generatie proccesor series, 7th gen
Het wordt gewaardeerd als je zelf ook onderzoek doet. We zijn hier geen winkel. Wat heb je zelf al gevonden?

• wouterg00
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-11 18:05
Deze voldoet ook aan je eisen:
pricewatch: MSI GT83VR 7RF-268NL

En deze ook:
pricewatch: Medion Akoya P6677 (30022211)

Dus, graag meer duidelijkheid over wat je wilt.

[ Voor 14% gewijzigd door wouterg00 op 19-08-2017 23:04 ]

• iChris
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 08-06 15:28
Haal alle tekst die je voorgeschoteld staat maar weg. Wat je nu hebt staan maakt alles wel duidelijk.. |:( |:(
(SSD een must, hoeveel geheugen etc)
Met €600 ga je niet ver komen. Vooral niet met nieuwere games zoals PUBG.
Tweedehands is altijd een optie :+

[ Voor 7% gewijzigd door iChris op 19-08-2017 23:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind de eerste 2 reacties echt triest, ik kan er niks aan doen dat jullie op de zaterdagavond niks anders te doen hebben dan domme reacties geven op een echte vraag ,en of ik iets goeds kan vinden in deze prijsklasse ik heb zelf al wat rondgekeken maar niet echt iets gevonden wat mij zint, 940m of 940mx is mij tog wat te licht bevonden, mx150 lijkt me mooi maar waar vind je deze laptops goedkoop (1000 series zien er allemaal goed uit)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2017 01:12 ]

Verwijderd

@Verwijderd Dit is nu al het 3e topic wat je opent in de maand augustus?

Lees dit even, en stel dan je vragen: LAA beleid

Als je daar geen zin in hebt, dan zou ik voor deze gaan: pricewatch: MSI GT83VR 7RF-268NL

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2017 23:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb antwoord gegeven op al die vragen die er gesteld werden, ik kan niet alles vinden op tweakers en vraag of mijn medetweakers meschien ook dealtjes hebben gespot, meschien modellen die niet te vinden zijn op tweakers.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 23:55:
Ik heb antwoord gegeven op al die vragen die er gesteld werden, ik kan niet alles vinden op tweakers en vraag of mijn medetweakers meschien ook dealtjes hebben gespot, meschien modellen die niet te vinden zijn op tweakers.
Dealtjes spotten? Misschien de Zwarte Markt in Beverwijk. Is op zondags ook geopend....succes. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2017 23:57 ]

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-11 13:32

Meneer iCy

swarma

Dit is het beste wat je kan krijgen:
pricewatch: Acer Aspire E5-575G-35ME

CS:GO en LOL kan je gemakkelijk met deze, maar de andere 2 zie je toch af en toe wat lag stoten. Ben geen voorstander van Acer, maar ook niet van je budget.

YouTube: PlayerUnknown's Battlegrounds GAMEPLAY ON NVIDIA 940MX \[ACER E5 ... battlefield 1
YouTube: PlayerUnknown's Battlegrounds GAMEPLAY ON NVIDIA 940MX \[ACER E5 ... pubg

Indien 2ehands, dan is dit nog een leuke optie. Deze voldoen wel aan je eisen en wellicht kan je onderhnadelen met de prijs zodat je aan de 600 euro komt en anders moet je budget hoger maken of je eisen bijstellen.

V&A aangeboden: Asus N751JX-T7070H

V&A aangeboden: MSI GL62 6QF-635NL - i7-6700hq / 8GB DDR4 / GTX960M / 1TB

[ Voor 23% gewijzigd door Meneer iCy op 20-08-2017 00:07 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap dat 600 eu geen groot budget is maar het is dan ook voor erbij he, dit is niet mijn main gaming rig, deze kan ik ook gewoon achterlaten bij vrienden en er niet om geven of ik hem laat staan

Heb zelf al direct gebeld met acer, lenovo, asus en medion, en 1 medewerker heeft mij letterlijk en figuurlijk gezegd dat zolang het nederlandse volk 800-1000 eu betaald voor een "gaming" laptop, ze niet echt hoeven te concureren, als ik dan kijk naar de buitenlandse markt dan zie ik wel gaming laptops van rond de 600 eu maar deze zijn niet opgenomen in de nederlandse line-ups... Zal vast iets zijn, ergens?

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2017 00:12 ]

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-11 13:32

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 00:06:
Ik snap dat 600 eu geen groot budget is maar het is dan ook voor erbij he, dit is niet mijn main gaming rig, deze kan ik ook gewoon achterlaten bij vrienden en er niet om geven of ik hem laat staan
Hoop dat je ook snapt dat je eisen te groot zijn voor je budget om naar een nieuwe laptop te zoeken.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een nieuwe laptop, 2dehands laptops zijn niet mijn cup of tea, heb liefst fabrieksgarantie en een nieuw product ivm defecten en cosmetische beschadingen.... Daarintegen als iemand mij een 7th gen i7 met 1080sli laptop wil verkopen voor 600 eu vanwege cosmetische schade (krasje op de klep ofzo) dan ben ik bereid om deze over te nemen. ;0

• iChris
Als je een laptop wilt die PUBG en BF1 aankan ga je het met 600 euro niet redden. Ondanks dat 600 euro je max is zou ik toch hier naar kijken.
pricewatch: Asus VivoBook A550VX-DM660T
Lijkt mij te voldoen aan je eisen. Op het bedrag na :+

[ Voor 10% gewijzigd door iChris op 20-08-2017 00:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Tis een optie cris, ik heb namelijk ook een laptop met een 1050ti 4gb, i5 7200, 8gb ddr4 2400mhz, ips display en 128gb ssd gevonden voor 800 eu dus voor de extra 20 eu lijkt mij dat een upgrade... Maar ik ga tog voor rond de 600 eu maar het blijkt wel dat dit een moeilijke zoektocht gaat worden :0

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Ofwel, langer doorsparen en eentje kopen die wat duurder is en toch aan je voorwaarden voldoet. Denk dat je dat zelf ook wel in ziet?

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal denk ik maar gewoon afwachten of er in de komende maandjes nog ergens nieuwe modellen op de markt komen die wel aan mijn eisen voldoen of hopen op aanbiedingen :0 ik sluit hierbij dit topic

• iChris
Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 00:44:
Ik zal denk ik maar gewoon afwachten of er in de komende maandjes nog ergens nieuwe modellen op de markt komen die wel aan mijn eisen voldoen of hopen op aanbiedingen :0 ik sluit hierbij dit topic
https://laptopparts4less....-game-laptop-samenstellen
Ondanks dat je dit topic sluit. Als je interesse hebt, kijk hier is naar. Misschien is dit wat voor je?
Ik heb zelf geen ervaring met Clevo of de website. Zal je op internet of YT moeten opzoeken ;)

• Aionicus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 23:43:
Ik vind de eerste 2 reacties echt triest, ik kan er niks aan doen dat jullie op de zaterdagavond niks anders te doen hebben dan domme reacties geven op een vraag (meeste mensen hebben vrienden waar ze mee afspreken ofzo) ,en of ik iets goeds kan vinden in deze prijsklasse ik heb zelf al wat rondgekeken maar niet echt iets gevonden wat mij zint, 940m of 940mx is mij tog wat te licht bevonden, mx150 lijkt me mooi maar waar vind je deze laptops goedkoop (1000 series zien er allemaal goed uit)
WOW

Lees ik dit nu goed ?

Je vraagt A) om hulp, B) doet zelf amper geen onderzoek , C) 3e topic over dit soort dingen in een maand en dan D) nog mensen afkraken over dat ze vrienden hebben waar ze mee afspreken ???

Normalite zou ik niet hierop reageren maar wat een arrogantie :/

Ik zou zeker het topic sluiten want voor jouw bedrag ga je toch geen gaming laptop vinden. Al zou hij er wel zijn ik zou je in ieder geval niet meer helpen met die attitude van je.

Verander dat eerst maar. (en "Ik zoek gaming laptop" is nou ook niet echt goed nederlands ,daar hoor je nog "een" tussen te zetten).

Beetje behulpzame mensen lopen afkraken :/

Slotje plz

• aminam
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-11 16:11
Uberhaupt een bizar iets, 600 is entry level multimedia voor laptops. Je mag geluk hebben als je dan een kaart krijgt die meer kan draaien dan mmorpgs op acceptabele settings. Vanaf 750-850 kun je gaan jagen op de perfecte laptop specs, maar dan lever je wel in op bouwkwaliteit en andere features waar je later spijt van gaat krijgen. Ik zou even rond zoeken naar een gebruikte asus rog laptop ofso

B550 | R7 5800x3d | RX6950XT | Formd T1 | AW3423DW

Verwijderd

Topicstarter
Ik was dus opzoek naar iets zoals dit, en aangezien de dollar zwakker is dan de euro ga ik ervan uit dat dit rond de 600 eu kan en mag kosten. YouTube: A GOOD $600 Gaming Laptop! FINALLY!!!

Aangezien ik dit specifieke model niet kan vinden (vandaar het bellen met acer, als het moet bel ik taiwan ff ;0 ) was ik opzoek naar iets voor dezelfde prijs ong.... Dit zou tog mogelijk zijn, ik ga ervan uit dat ik niet de enige ben die jaloers kijkt naar onze amerikaanse mede consument

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2017 01:14 ]

• FreakzLM
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-11 22:25
Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 01:04:
Ik was dus opzoek naar iets zoals dit, en aangezien de dollar zwakker is dan de euro ga ik ervan uit dat dit rond de 600 eu kan en mag kosten. YouTube: A GOOD $600 Gaming Laptop! FINALLY!!!

Aangezien ik dit specifieke model niet kan vinden (vandaar het bellen met acer, als het moet bel ik taiwan ff ;0 ) was ik opzoek naar iets voor dezelfde prijs ong.... Dit zou tog mogelijk zijn, ik ga ervan uit dat ik niet de enige ben die jaloers kijkt naar onze amerikaanse mede consument
Als het 600 dollar is kun je er vanuit gaan dat het in europa altijd qua euro's hoger ligt. Ik zou tweedehands kijken.

Verwijderd

Topicstarter
Ben geen fan van 2dehands maar mooi uitgekozen freak, beste antwoord wel verdient

• CCJJVV
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-11 20:58
Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten...
Je OP begint al mwah en reageert vervolgens je "woede" af op mensen die op jouw "vraag" reageren.
De vraag in je OP was: "Ik vroeg me dus af of er ergens een gaming laptop is die spelletjes kan spelen
(csgo,lol,pubg,bf1)"
Natuurlijk is die er.
Is die er voor jouw budget á 500-600 euro?
Nee die is er niet en zal er niet komen. Je kan wachten tot je een ons weegt op een mooie aanbieding maar de kans dat die zo mooi wordt is 0.0.

Zoals de andere al aangaven je moet ergens inleveren, tweedehands lijkt mij een mooi en schappelijk alternatief om zo min mogelijk op je eigenlijk veel te hoge eisen in te leveren, maar daar voel je je zelf blijkbaar te goed voor? Voor de spellen die jij wilt spelen en dan in het bijzonder Battlefield 1 en Player Unknown Battlegrounds heb je toch echt wel minimaal een 960m nodig en dan zit je al krap.

Had ik al gezegd dat je voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten?

Dat in Amerika de prijzen zoveel lager zijn is ansich niet zo gek in Amerika is het heel gewoon de prijzen van producten te tonen exclusief de belasting. Tel bij elke Amerikaanse prijs dus maar is 21% BTW op en je komt als een stuk minder gunstig uit. Kan je jaloezie ook gelijk verdwijnen ;)

[ Voor 16% gewijzigd door CCJJVV op 20-08-2017 03:08 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 00:16:
Ik wil een nieuwe laptop, 2dehands laptops zijn niet mijn cup of tea, heb liefst fabrieksgarantie en een nieuw product ivm defecten en cosmetische beschadingen.... Daarintegen als iemand mij een 7th gen i7 met 1080sli laptop wil verkopen voor 600 eu vanwege cosmetische schade (krasje op de klep ofzo) dan ben ik bereid om deze over te nemen.
Wat gebruik jij als ik vragen mag, of geloof jij ook nog in Sinterklaas?

Ga eens de straat op en spreek een junk aan. Misschien wil hij jou wel 'helpen' voor €600,00 en steelt hij er één voor je. Of je zit hier gewoon enorm dom te doen onder het mom van trollen, of je bent echt niet helemaal pluis in je bovenkamer.
Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 00:44:
Je moet niet afwachten...je moet sparen. De modellen die jij zoekt, die zullen nooit voor €600,00 op de markt komen.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2017 09:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dan issie er niet, word het dan niet tijd dat ie er komt... Of vinden jullie het prima dat je minimaal 900 euro moet betalen voor iets "accepteerbaars" .... Geen 2dehands aub, ik heb duidelijk aangegeven dat dit a no go is en als je hier alleen maar smug remarks komt plaatsen dat ik mijn budget moet verhogen, dan ben je tog ook niet aan het helpen.... Denk je dat ik niet weet hoeveel het kost, daarom ben ik ook op zoek naar een betere optie, iets dat meschien niet op tweakers staat, maar dat registreert meschien niet dus ik zal het opnieuw reittereren.... Reageer aub alleen als je iets vind in mijn price range

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-11 21:20

Oekol

waka waka hey hey

Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 11:13:
Dan issie er niet, word het dan niet tijd dat ie er komt... Of vinden jullie het prima dat je minimaal 900 euro moet betalen voor iets "accepteerbaars" .... Ga weg met dat 2dehands, ik heb duidelijk aangegeven dat dit a no go is en als je hier alleen maar smug remarks komt plaatsen dat ik mijn budget moet verhogen, dan ben je tog ook niet aan het helpen.... Denk je dat ik niet weet hoeveel het kost, daarom ben ik ook op zoek naar een betere optie, iets dat meschien niet op tweakers staat, maar dat registreert meschien niet dus ik zal het opnieuw reittereren.... Reageer aub alleen als je iets vind in mijn price range
Ai ai captain. ik ben toch zeker je hondje niet?

Dit topic zal jaren moeten blijven bestaan eer we iets vinden in jouw pricerange, zoals meer zeggen of het budget omhoog of je zult concessies moeten doen..
En ja wij vinden 't allemaal ook kloten dat we 2/3 honderd euro meer moeten betalen.

Maak een spaardoel aan op je rekening als je echt graag zo'n laptop wilt en over een aantal maand koop je je perfecte laptop.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• iChris
https://www.amazon.de/gp/...ID=41u9AlDv3KL&ref=plSrch
@Verwijderd
Alleen €99 boven limit

• M.l.
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 07-11 13:15
Ik vind de eerste 2 reacties echt triest, ik kan er niks aan doen dat jullie op de zaterdagavond niks anders te doen hebben dan domme reacties geven op een echte vraag ,en of ik iets goeds kan vinden in deze prijsklasse ik heb zelf al wat rondgekeken maar niet echt iets gevonden wat mij zint, 940m of 940mx is mij tog wat te licht bevonden, mx150 lijkt me mooi maar waar vind je deze laptops goedkoop (1000 series zien er allemaal goed uit)
Je wil voor een duppie op de eerste rang, en dan verbaast zijn dat wat je wil niet kan.

Verwijderd

Dan issie er niet, word het dan niet tijd dat ie er komt... Of vinden jullie het prima dat je minimaal 900 euro moet betalen voor iets "accepteerbaars" .... Geen 2dehands aub, ik heb duidelijk aangegeven dat dit a no go is en als je hier alleen maar smug remarks komt plaatsen dat ik mijn budget moet verhogen, dan ben je tog ook niet aan het helpen.... Denk je dat ik niet weet hoeveel het kost, daarom ben ik ook op zoek naar een betere optie, iets dat meschien niet op tweakers staat, maar dat registreert meschien niet dus ik zal het opnieuw reittereren.... Reageer aub alleen als je iets vind in mijn price range
Jij bent niet te helpen....met alle respect overigens. Wat jij wilt, kost minimaal €1000,00. Wat doet het ertoe of wij het prima vinden of niet....veranderen prijzen daardoor? Jij bent gefrustreerd dat je niet voor een dubbeltje op de eerste rang kunt zitten....dat is alles.

Niemand kan jou helpen, want jij bent niet te helpen en je wilt ook niet geholpen worden, zoveel is wel duidelijk, anders zou je echt wel iets doen met het advies SPAREN!!!!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2017 13:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
Kijk cris hier heb ik wat aan, dank je... Ja ik zag op amazon.de al heel wat dealtjes, alleen jammer dat veel niet buiten duitsland leveren... Dat word een duitse aflever locatie vinden :0

• FlowSnake
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 23-11 07:59
Waar gaat dit over. Je zoekt geen 'gaming laptop', maar een laptop om mee te gamen, een behoorlijk verschil.

De topicstart alleen al. Onder de 950m liever niet. Wat valt bij jou 'onder'? De marktpositionering, of ook de generatie? Ik zit momenteel noodgedwongen op een Asus N751, oudere generatie, met een 850m. Gamed prima, slechts dat hier en daar details wat lager gezet moeten worden. Zelfs een 760m zou nog voldoen.

4 tot 8gb RAM. Juist, ik denk dat met 4GB je dat ding binnen één week uit het raam hebt gegooid, je hebt geen flauw idee wat een beetje RAM doet met een PC?

X'ste generatie Intel CPU... Als er één ding de afgelopen 5 jaar niet veel meer toe heeft gedaan, is het wel de CPU. Je kan prima meekomen met een 5e of 6e generatie quadcore.

Een game laptop voor €600 is lastig omdat je aan minimale specs moet voldoen om enigszins mee te komen. Dat houdt dus in een mainstream mGPU, en een mainstream CPU, redelijk RAM. Iedere generatie kent een trapsgewijs marktpositionering, maar een i3 7e generatie zal echt niet beter zijn dan een i7 5e generatie. Zelfde geldt voor GPU's; een 780m zal het - op features na - beter doen dan een 950m, misschien wel beter dan een 1050 (waarschijnlijk niet, maar ik weiger veel meer effort in research te doen dan TS).

Het punt is natuurlijk, een nieuwe laptop met deze EOL hardware ga je niet vinden. Het mooie aan de tweedehandsmarkt is dan ook dat die verouderde, ooit top of the line componenten, nu geen aanzienlijke meerwaarde meer hebben. Ik begrijp niet waarom je in vredesnaam met €600 met moeite een laptopconfiguratie gaat moet en zal zoeken die sowieso niet aan je verwachtingen gaat voldoen. Spaar dan gewoon even door. De eerste beste nieuwe titel die je interesse wekt zal je door je huidige budget al achter het net gaan vissen.

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-11 11:33
ik zeg goede deal voor de specs.

en @ts later niet hier komen om ons de schuld te geven dat er een duits toetsenbord in zit 8)7

echt waar geniaal topic dit 600 euro voor een game laptop eigenlijk te veel vinden en vinden dat fabrikanten ze eigenlijk goedkoper moeten leveren

• wouterg00
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-11 18:05
Dat is al beter. Maar je startpost had letterlijk 0 informatie. Het enige wat er in stond was "ik zoek een game laptop voor csgo en pubg". Als je zulke startposts maakt krijg je ook zulke reacties terug. Wij willen best advies geven, maar je kan zelf ook eerst googlen. Als jij je een beetje verdiept doen wij dat ook. Wat er nu staat is al beter, en je krijgt dus ook beter advies. Maar wij zijn geen Google en ook geen gratis aankoophulp.

Overigens, op Gearbest is een aanbieding, €800 voor een MSI met GTX1050 Ti:

https://m.gearbest.com/la...GQ3JUbEtTaVQ0PXwxNzUzMA==

Wel snel zijn de prijs gaat gauw omhoog namelijk

Als je echt het goedkoopste wilt moet je op de Chinese markt kijken, banggood, AliExpress, Gearbest, maar niet klagen als je wordt gecontroleerd en er 21 procent belasting overheen komt.

[ Voor 21% gewijzigd door wouterg00 op 20-08-2017 15:00 ]

• iChris
Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 13:28:
Kijk cris hier heb ik wat aan, dank je... Ja ik zag op amazon.de al heel wat dealtjes, alleen jammer dat veel niet buiten duitsland leveren... Dat word een duitse aflever locatie vinden :0
De link die ik stuurde leverde wel :+
Bovendien leveren de meeste gewoon naar Nederland denk ik.

[ Voor 8% gewijzigd door iChris op 20-08-2017 15:04 ]

• ongewoongewoon
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-08-2024
Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 13:28:
Goed opletten of het wel een Qwerty toetsenbord is als je in het buitenland gaat shoppen.

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08:09
De laptop of de afbeelding heeft een qwertz toetsenbord, dus dat wordt hem niet. Overigens vraag ik me ook af hoe goed BF1 en PUBG gaan draaien op een i5 6200u, aangezien de eerste al niet lekker loopt op een quadcore...

• iChris
ongewoongewoon schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 16:12:
[...]

Goed opletten of het wel een Qqerty toetsenbord is als je in het buitenland gaat shoppen.
Klopt, Duitsland maakt vaak gebruik van QWERTZ en Nederland maakt gebruik van QWERTY. De medion die in mijn link stond lijkt gebruik te maken van QWERTZ
@Verwijderd Zoek maar QWERTZ toetsenborden op en moet je zelf kijken of je het acceptabel vindt.

Verwijderd

Topicstarter
goede informatieve info, iets waar ik echt wat mee kan, tis heel duidelijk, 600 eu, hoger dan een 950m , 6de of 7de gen i3, i5 of i7, 4gb (kan ik zelf upgraden) of 8gb, en nieuw.... En iedereen je hoeft niet steeds te reageren als je niks nieuws hebt in te brengen, ik snap dat je een mening hebt maar opinions are like %%&%&% everybody has one... Hij hoeft niet de hele tijd open te staan.... Ik heb onderhand alweer op amazon iets gespot voor 700 eu met een mx150... Dus hopen dat die komende maanden omlaag gaat

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2017 22:06 ]

• iChris
@Verwijderd https://laptopparts4less....-game-laptop-samenstellen
Nu €600, alleen 120GB aan SSD. Kijk maar ff wat je ervan vindt ;)

Verwijderd

Topicstarter
Perfect, ik zal morgen gelijk ff bellen

• iChris
Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:27:
Perfect, ik zal morgen gelijk ff bellen
Als ik jou was zou ik nog wel even naar reviews kijken van het laptop merk Clevo en de website die de clevo verkoopt. Ik heb nooit een Clevo gehad of ervaring met de website ;)

[ Voor 5% gewijzigd door iChris op 20-08-2017 22:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik had er al eens eerder onderzoek naar gedaan, clevo is wel een respectabel merk, beetje net zoals asus en acer, niet erg bekend in nl maar solid

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:33
Geen tweedehands ivm garantie, maar vervolgens wel willen bestellen in het buitenland/Amazon?

Clevo is an sich prima tjak, maar als je het hebt over gewicht, accuduur en bouwkwaliteit, dan is het wel echt van een ander niveau als de gaming machines van ASUS en MSI. You get what you pay for. Voor een gaming laptop die je weinig verplaatst is het wellicht acceptabel.
Maar ik snap best dat mensen 200 euro meer betalen voor een nieuwere generatie CPU, een vlottere GPU, een iets ruimer uitgeruste koeling, betere accuduur, bouwkwaliteit en een Windows licentie. Ik weet dat je ook op andere manieren aan Windows kan komen, maar ik probeer je in te laten zien waar de prijzen vandaan komen.

Ik heb zelf een 960M in mijn werklaptop en ja, Rocket Leauge is goed te spelen, maar als je een fatsoenlijke gaming machine gewend bent... :P
Dan issie er niet, word het dan niet tijd dat ie er komt... Of vinden jullie het prima dat je minimaal 900 euro moet betalen voor iets "accepteerbaars"
Heb je al een belletje naar Lenovo gedaan, dat ze een goedkopere gaming laptop moeten bouwen? :P
900 euro is een zeer acceptable prijs als je bedenkt hoeveel productiekosten er in een GPU gaan, wat je aan R&D kwijt bent en überhaupt kijkt naar de prijs van componenten.
Ja, die gaming machines van 2,5k, dat gaat echt nergens over. Maar de prijsklasse rond de 1000 euro is nou eenmaal echt de onderkant van de markt, omdat je met ontzettende hi-tech stuff zit.
Een splinternieuwe auto voor 5000 euro is ook iets vrij onhaalbaars, hoe pauper je 'm ook uitrust. Qua materiaal en R&D kost een dergelijke machine gewoon geld.

Laptops in andere landen die goedkoop lijken, moet je eerst nog eens verrekenen tegen het 21% BTW-tarief wat we hier kennen, sowieso is het importeren van elektronica hier op de een of andere manier vaak duur tov de VS.

Vooral in China en India kennen ze goedkopere videokaarten (vaak rebrands) in laptops en daardoor ook goedkopere laptops. Daar is de markt dan ook veel breder dan in Nederland en kunnen fabrikanten wél winst maken op die goedkopere machines. Ook is het garantiebeleid een stuk minder en zouden fabrikanten meer kunnen besparen op bouwkwaliteit :P
Maar dan nog: zo'n MX150 videokaart, die dingen zijn gebaseerd op een GTX 1030. Ik weet niet wat je thuis hebt staan, maar ik zou daar echt niet vrolijk van worden, hell: kijk eens wat de GPU uit je processor tegenwoordig al aan kan, het is een vrij nutteloze investering. Ook hier geldt dus: you get what you pay for.

Is eventjes doorsparen naar een machine van 900 euro of tweedehands op het betrouwbare Tweakers V&A écht zoveel gevraagd? Mensen zeggen dat hier niet om je te pesten ofzo; ik ben er in ieder geval van overtuigd dat je daar echt meer plezier uit gaat trekken.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-11 10:54
Let wel op bij die shop, is van dezelfde eigenaar als Friesland Computers, oftewel Frits Bergsma welke failliet is gegaan.

Verwijderd

Topicstarter
Kijk dat wist ik nog niet dat deze man failliet is gegaan (ook niet mijn zaak eigenlijk) maar good to know. Ik scrape the bottom of the barrel tot er geen bodem meer inzit ;0. Ff handjeklap met de verkopers doen tot er geen winstmarge meer voor hun opzit en de cijfers positief naar mijn hand zijn gezet, dat wil ik.. De voc mentaliteit, ik betaal het liefst in guldens uit...wat dubloenen ;0

• hjvg
Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 23:59:
Kijk dat wist ik nog niet dat deze man failliet is gegaan (ook niet mijn zaak eigenlijk) maar good to know.
en als hij weer failliet zal gaan hoe wil je het dan doen met garantie? ik zeg niet dat het weer mis moet gaan maar er is altijd een mogelijkheid
Ik scrape the bottom of the barrel tot er geen bodem meer inzit ;0. Ff handjeklap met de verkopers doen tot er geen winstmarge meer voor hun opzit en de cijfers positief naar mijn hand zijn gezet, dat wil ik.. De voc mentaliteit, ik betaal het liefst in guldens uit...wat dubloenen ;0
en je verwacht echt dat er iemand is die zegt ow omdat jij het bent schrap ik mijn winst ow ja en als hij kapot is in de komende 2 jaar geen enkel probleem we lossen dan natuurlijk alles netjes op onder garantie.

kom op zeg word realistisch. de uitkomst van bijna alle posten hier is voor 600 euro krijg je geen gaming laptop met de specs die je wilt maar jij blijft vol houden dat het gewoon moet kunnen of ik begrijp je posten volledig verkeerd

Verwijderd

Topicstarter
Nou ja we komen dicht in de buurt, wat is er mis met iemand die de tijd en geduld heeft on te wachten op de lowest possible deal, ipv mee te gaan met deze huidige pricing schemes

• ParaDroid2
Dat je wensen simpelweg niet aansluiten bij de prijs die je in gedachten hebt. Nu niet, 5 jaar geleden niet en over 5 jaar ook niet.

Verwijderd

Haha, wat een mooi topic. Ik kom er nu alleen wel te laat door op mijn afspraak. :)

Vanaf GTX 1050 is pas vanaf EUR 839,- (Azerty tobo) en vanaf € 877,- (Qwerty tobo): categorie: Laptops

En Amazon is een Duits tobo + 950M en Clevo is een 960M die je eigenlijk niet wil.

Dus dat gaat dan allemaal niet lukken nieuw. Misschien over 2-3 jaar.

Succes met al het wachten en het gedoe. Je weet dat tijd ook geld is?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2017 18:37 ]

• CCJJVV
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-11 20:58
Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 11:03:
Nou ja we komen dicht in de buurt, wat is er mis met iemand die de tijd en geduld heeft on te wachten op de lowest possible deal, ipv mee te gaan met deze huidige pricing schemes
Met de zelfde eisen zal er over 2 jaar allicht iets te halen vallen. Alleen ben ik bang dat je over 2 jaar weer meer eisend zal zijn en je het budget niet wil uitbreiden en geen enkele eis wil laten vallen. En dan zul je precies de zelfde reacties krijgen op bij het maken van een nieuw topic.

Ik vraag me ook af of Tweakers wel de juiste plaats is om hulp te krijgen bij een dergelijke zoektocht naar eigenlijk het onhaalbare. In mijn ogen is Tweakers meer voor de technische kant dan voor de prijs. Je krijgt ruim voldoende hulp bij het vinden van een geschikte laptop wanneer je niet goed weet hoe je de eisen kan omzetten naar de specificaties van de laptop mits het niet extreem buiten het budget ligt. Jouw topic daarentegen is een zoektocht naar iets wat niet bestaat, en op Tweakers zitten nou niet echt de echte "koopjesjagers" zoals die wel op andere site zitten.

Er zijn namelijk een legio aan sites te noemen waarop een dergelijk topic/zoektocht veel beter zou passen, dan hier op Tweakers.
Kijk anders op sites als NL.pepper.com of mydealz.de als een echte koopjesjagers jager, op dergelijke sites zitten de hardcore koopjesjager en zul je waarschijnlijk eerder iets aantreffen dan hier.

Om heel eerlijk te zijn heb ik eigenlijk het gevoel dat je eigenlijk zelf al weet dat je niet dingen vind die aan jouw eisen gaan voldoen met dit budget, en wij jouw zoektocht naar een dergelijk product moeten gaan uitvoeren.

Met uitspraken als:
Ik vind de eerste 2 reacties echt triest, ik kan er niks aan doen dat jullie op de zaterdagavond niks anders te doen hebben dan domme reacties geven op een echte vraag ,en of ik iets goeds kan vinden in deze prijsklasse ik heb zelf al wat rondgekeken maar niet echt iets gevonden wat mij zint,
Dan issie er niet, word het dan niet tijd dat ie er komt... Of vinden jullie het prima dat je minimaal 900 euro moet betalen voor iets "accepteerbaars"
En iedereen je hoeft niet steeds te reageren als je niks nieuws hebt in te brengen, ik snap dat je een mening hebt maar opinions are like %%&%&% everybody has one...
Ik scrape the bottom of the barrel tot er geen bodem meer inzit ;0. Ff handjeklap met de verkopers doen tot er geen winstmarge meer voor hun opzit en de cijfers positief naar mijn hand zijn gezet, dat wil ik.. De voc mentaliteit, ik betaal het liefst in guldens uit...wat dubloenen ;0
2dehands laptops zijn niet mijn cup of tea,
Kom je naar mij over als iemand die wel het beste wilt maar niet moeite wilt doen om het te vinden en het dus maar op Tweakers neer zet.
Misschien en meschien schrijven en het is al tis helpen uiteraard ook niet.

Enfin genoeg over dat nu on-topic:

Zoals ik al eerder zei: sites als nl.pepper.com en mydealz.de in de gaten houden, daar bevinden zich de echte koopjesjagers, wie weet vind je er een keer een mooi laptopje. Een showroom model/teruggestuurd model/refurbished met garantie aanschaffen, niet echt tweedehands en toch vaak nog wat op af te dingen.
Ik las eerder dat het een laptop was voor erbij, waarom dan zo veel eisend? Als je bij vrienden aan het gamen bent en dan je laptop meeneemt maakt het dan uit dat je Battlefield 1 of Player Unknown Battlegrounds op 720p speelt? Ik neem aan dat je er heen gaat om lekker met vrienden te gamen en in mijn ogen zou 4k en alle settings op ultra of 720p en medium geen verschil moeten maken.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek niet naar het onmogelijke, hoogstenz naar een model dat binnen de komende 2-3 maanden gaat uitkomen (mx150, rx560m)
Julle zijn gewoon geen echte koopjesjagers, mij betichten dat ik niet zoek, maar zelf heel lui alleen de tweakers pricewatch gebruiken... Als jullie kunnen lezen, dan zei ik ook (quate) er zijn vast producten die niet op tweakers zijn, maar die jij als medetweakers wel hebt gespot.
En ja ik weet precies wat ik wil, en ja dat is hele specifieke kennis, waaronder het feit dat als ik een nieuwe laptop wil, ik het liefst iets van de huidige generatie wil (99% van 2dehands valt af hier) en dat vind ik zelf al oud, 7th gen kabylake is sep 2016, maar aangezien ik ook niet te veeleisend kan zijn en kabylake refresh en coffeelake in 1ste instantie super duur gaan zijn, maak ik een compromis, net zoals dat ik een compromis sluit op de ram, of er nou 4gb ram, of 8 gb inzit, in meeste spellen zal het niet merkbaar zijn en ik ben niet het type dat 100 programmas naast elkaar draait tijdens het gamen, duzzz..... Trouwens wisten jullie al dat amazon.nl binnenkort groot nieuws gaat uitbrengen... :)

• ParaDroid2
Jawel, je zoekt wel naar het onmogelijke. Je wil PUBG en BF1 spelen, dan heb je minstens een fatsoenlijke quadcore en een gtx1050 nodig, dat heb je simpelweg niet onder de 900 euro.

Verwijderd

Topicstarter
Ja 800 eu was het goedkoopste ja wat ik kon vinden in nl, dus ik wacht op die dealtjes

Verwijderd

NL_Scratch schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 23:36:
Let wel op bij die shop, is van dezelfde eigenaar als Friesland Computers, oftewel Frits Bergsma welke failliet is gegaan.
Frits doet het nu uitstekend. Je mag dus aannemen dat hij geleerd heeft uit het verleden. Lees de reviews er maar eens op na. ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 10:17:
Ik zoek niet naar het onmogelijke, hoogstenz naar een model dat binnen de komende 2-3 maanden gaat uitkomen (mx150, rx560m)
Julle zijn gewoon geen echte koopjesjagers, mij betichten dat ik niet zoek, maar zelf heel lui alleen de tweakers pricewatch gebruiken... Als jullie kunnen lezen, dan zei ik ook (quate) er zijn vast producten die niet op tweakers zijn, maar die jij als medetweakers wel hebt gespot.
En ja ik weet precies wat ik wil, en ja dat is hele specifieke kennis, waaronder het feit dat als ik een nieuwe laptop wil, ik het liefst iets van de huidige generatie wil (99% van 2dehands valt af hier) en dat vind ik zelf al oud, 7th gen kabylake is sep 2016, maar aangezien ik ook niet te veeleisend kan zijn en kabylake refresh en coffeelake in 1ste instantie super duur gaan zijn, maak ik een compromis, net zoals dat ik een compromis sluit op de ram, of er nou 4gb ram, of 8 gb inzit, in meeste spellen zal het niet merkbaar zijn en ik ben niet het type dat 100 programmas naast elkaar draait tijdens het gamen, duzzz..... Trouwens wisten jullie al dat amazon.nl binnenkort groot nieuws gaat uitbrengen... :)
Als jij zo goed bent en de Tweakers hier lui, waarom heb je ons dan nodig? Ik vind jou maar een arrogant mannetje.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wat gevonden, topic mag dicht.

• iChris
Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:12:
Ik heb wat gevonden, topic mag dicht.
Wat is het geworden?

• NL_Scratch
inderdaad ik ben ook wel benieuwd of het onmogelijke toch mogelijk is geworden ;)

Verwijderd

Topicstarter
Het word een laptop met een g4560, gtx1050ti 4gb, 8gb ddr4, 1tb 2.5 inch 7200rpm (helaas geen ssd) en 1080p ips paneeltje, ;0 bedankt aan alle reaguurders.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2017 21:49 ]

• coolbvrobin
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-11 21:15
Met alle respect maar het bedrag wat jij wilt uitgegeven voor een laptop met jou eisen is onmogelijk
Een pc bauwen met die specs is al lastig met 600 eu, laat staan een laptop
En je mag best wat beleefder zijn hoor.
Maar ik ben wel benieuwd naar het resultaat wat je hebt, foto.s posten van de laptop en een foto )met doorgestreepte persoon gegevens) van de factuur graag .(wil natuurlijk ook weten als je niet vals speelt :+ )

[ Voor 3% gewijzigd door coolbvrobin op 22-08-2017 22:15 ]

• NL_Scratch
Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:40:
Het word een laptop met een g4560, gtx1050ti 4gb, 8gb ddr4, 1tb 2.5 inch 7200rpm (helaas geen ssd) en 1080p ips paneeltje, ;0 bedankt aan alle reaguurders.
Merk en type?

Verwijderd

Topicstarter
Clevo w650kk1

• NL_Scratch
Hee, die komt mij bekend voor!!
De opvolger dus van mijn Terra Mobile 1548 (I5, GT740m) Clevo W650SH.

Was destijds voor mij de goedkoopste laptop met een I5, 4GB ram, SSD, Full-HD en een gefroce GT740M 2048mb.

Echter is mij de bouwkwaliteit wel tegen gevallen en is het niet een laptop om dagelijks mee aan het slepen te gaan. Voor de rest weinig aan op te merken!

[ Voor 4% gewijzigd door NL_Scratch op 23-08-2017 09:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik had al zoiets gehoord van die man van laptopparts.frl, beetje meer plasticy, maar ik ben zowieso zuinig op me spulletjes, als ik het dan doorverkoop, heb ik hopelijk weer me geld terug...

Verwijderd

Waar hebbie die gekocht dan voor een mooie prijs? Bij die Fries zie ik hem niet staan op zijn site. :)

Verwijderd

Topicstarter
Slingeraap hij had hem wel ooit, maar hij zei dat ze niet echt verkochten, begrijpelijk want hij had hem ook best hoog geprijsd (760) en maar zeggen dat het min 900 eu moet kosten, dan heb ik iets voor rond de 600 eu en dan komen deze aasgieren... Ik hou het voor mezelf. How about that... Er waren een paar die echt meedachten, daarmee deel ik het graag maar reaguurders mogen lkkr 300 eu meer betalen, dief van je eigen portomonee ben je hoor.... :0 last laugh heb ik reaguurders... Duimpje omhoog als je het met me eens bent

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2017 12:13 ]

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Hoi!

Verwijderd

Topicstarter
Die site had ik ook gezien, best wel duur

Ich liebe deutschland, dar ist die price gutt

Very gutt

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2017 12:26 ]

• hjvg
Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 12:02:
Slingeraap hij had hem wel ooit, maar hij zei dat ze niet echt verkochten, begrijpelijk want hij had hem ook best hoog geprijsd (760) en maar zeggen dat het min 900 eu moet kosten, dan heb ik iets voor rond de 600 eu en dan komen deze aasgieren... Ik hou het voor mezelf. How about that... Er waren een paar die echt meedachten, daarmee deel ik het graag maar reaguurders mogen lkkr 300 eu meer betalen, dief van je eigen portomonee ben je hoor.... :0 last laugh heb ik reaguurders... Duimpje omhoog als je het met me eens bent
het komt er dus op neer je wilt wel de adviezen hebt liefst heb je dat wij in alle landen even voor je zoeken zodat jij kunt kopen maar dan veder niets terug wilt doen.

ik vermoed dat je toch nog 700 euro ofzo hebt uit gegeven wil je dit niet posten omdat het dan blijkt dat we toch gelijk hadden? of is het uit eindelijk iets van een showroom model ofzo geworden waarvan er maar 1 is

[ Voor 4% gewijzigd door hjvg op 23-08-2017 12:39 ]

Acties:
  • Beste antwoord

• ZUIVERE311
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-04-2024
Ik snap spekboy7 wel, hij gaf aan iets te zoeken waar vele op reageerde dat het echt onmogelijk was en daardoor werd hij soms een beetje belachelijk neergezet. Helaas heb ik het niet helemaal van de start kunnen lezen (er zijn veel berichten meermaals gewijzigd). Blijkbaar heeft hij wel iets gevonden wat redelijk in de buurt kwam van wat hij wilde hebben. Als de prijs voor hem acceptabel is dan is hij daar terecht happy mee.

Verwijderd

Topicstarter
Precies, dank je wel zuivere..... Het gaat niet om wie er gelijk heeft, het gaat erom dat ik blij ben met wat ik heb gevonden... Heb er veel moeite voor moeten doen, veel belletjes moeten maken naar duitsland maar er ist succes... Topic mag dicht.

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-11 21:20

Oekol

waka waka hey hey

Mag ik vragen wat je er uiteindelijk voor betaald hebt onder aan de streep?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:33
Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 12:02:
Ik hou het voor mezelf. How about that...
[...]
last laugh heb ik reaguurders... Duimpje omhoog als je het met me eens bent
Stoer hoor :/

Tweakers is een community waar mensen elkaar helpen. Open source, gratis, samen :) Tof dat je daar misbruik van maakt, zonder andere mede-tweakers die wellicht enkel meelezen te helpen met je superdeal.

Grappig dat je vraagt om een duimpje en dat een totaal inactieve Tweaker er nog op reageert ook :)
Er waren een paar die echt meedachten, daarmee deel ik het graag maar reaguurders mogen lkkr 300 eu meer betalen, dief van je eigen portomonee ben je hoor.... :0
Misschien moet je eens uit je aanvallende houding stappen en eens kijken wat mensen nou écht zeiden.

Ik ben heel benieuwd wat je nou daadwerkelijk hebt betaald en daarbij is de 900 euro ook al iets hoger als waarvoor er al laptops zijn genoemd. Vergelijk dan eens welke 'shortcuts' er zijn genomen om bij jouw gewenste prijs te komen, al dan niet illegaal (Windows licentie).

Men zei eerst dat jouw eisen "7th/8th generation i5/i7" voor jouw pricetag "€600" onrealistisch waren. Dat jij op een later moment je goalposts verzet door je post te editten naar "6th generation i5"en vervolgens een duurdere laptop koopt dan je initiële eis (althans, ik kan die Clevo laptop nergens vinden voor onder de 670 euro, en dan zit er een Pentium in), tja.
Daarmee is het statement van de eerste reacties nog steeds valide en is er niemand hier een aasgier.

Persoonlijk blijf ik erbij dat je in deze prijsklasse meer plezier had van een tweedehands gaming machine. Dat is wat ik zei. Je mag me wegzetten als 'dief van je eigen portemonnee' - maar ik ben heel benieuwd hoe je daar over ~3 jaar op terug kijkt.

Veel plezier ermee in ieder geval!

[ Voor 3% gewijzigd door Richh op 23-08-2017 14:32 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Verwijderd

Topicstarter
Dank je

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:42

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica