Is de lg ultrafine 5k uit de handel?
Vraag
Alle reacties
1e hit https://www.apple.com/nl/...rafine-5k%E2%80%91display
Was nieuwsgierig en ben even verder gaan kijken, maar reviews zijn niet echt lovend.
Was nieuwsgierig en ben even verder gaan kijken, maar reviews zijn niet echt lovend.
[ Voor 33% gewijzigd door Bakkertje_01 op 19-08-2017 22:19 ]
Scherm is uit de handel (of in ieder geval uit de handel geweest, weet niet of dit nog zo is) omdat er problemen mee waren.
Ik zou dus even goed uitzoeken hoe het precies zit voordat je straks dingen koopt waar je spijt van gaat krijgen!
Ik zou dus even goed uitzoeken hoe het precies zit voordat je straks dingen koopt waar je spijt van gaat krijgen!
Ik heb dat scherm en er waren problemen met WiFi zenders vlak bij het scherm.
Dat is begin dit jaar gefixt en alle schermen die Apple nu verkoopt zijn de nieuwere versie.
Ik heb er met mijn oude revisie geen last van.
Zeer fijn scherm trouwens!
Dat is begin dit jaar gefixt en alle schermen die Apple nu verkoopt zijn de nieuwere versie.
Ik heb er met mijn oude revisie geen last van.
Zeer fijn scherm trouwens!
[ Voor 8% gewijzigd door Juup op 19-08-2017 22:29 ]
Ben ik nou zo dom of zijn jullie nou zo slim?
In de pricewatch staan geen prijzen meer voor dit scherm. Moet je die bij Apple zelf kopen? Voor België staat die niet op hun site (meer).
Van de problemen ben ik op de hoogte. En die zouden idd gefixt zijn al in februari.
Het uiterlijk van het scherm zou wat tegenvallen, maar het paneel is prima. Overigens zijn er weinig echt goeie keuzes als je 5k of echte retina wil bij je nieuwe MacBook Pro.
Vraag me af waar ik die nu kan kopen in België
Update: Ok, nu heb ik hem toch gevonden op Apples website. 1400 euro en snel leverbaar. Ga ma toch nog even over nadenken. Is veel geld.
Van de problemen ben ik op de hoogte. En die zouden idd gefixt zijn al in februari.
Het uiterlijk van het scherm zou wat tegenvallen, maar het paneel is prima. Overigens zijn er weinig echt goeie keuzes als je 5k of echte retina wil bij je nieuwe MacBook Pro.
Vraag me af waar ik die nu kan kopen in België
Update: Ok, nu heb ik hem toch gevonden op Apples website. 1400 euro en snel leverbaar. Ga ma toch nog even over nadenken. Is veel geld.
[ Voor 13% gewijzigd door woutersamaey op 20-08-2017 07:12 ]
Dit is geen GoT topicstart.woutersamaey schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 22:15:
Is de lg ultrafine 5k uit de handel?
Daarom gaat dit topic dicht. Voor tips voor de volgende keer mbt hoe het wel moet:
Het algemeen beleid #quickstart
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.