Google play card

Pagina: 1
Acties:
  • 601 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 960135

Topicstarter
Ik heb vandaag een Google play card ter waarde van €15 euro gekocht. Ik ga dus de code krassen mijn google play account selecteren en de code inwisselen. Daarna moest ik wat gegevens invullen, adres, postcode enzo maar daarna kreeg ik deze melding:

Fout

Uw Google-account is niet gemachtigd om Google Payments te gebruiken. Neem contact op met de Google Apps-beheerder van uw organisatie. [OR-DDUH-01]

Ik heb al overal bij instellingen gekeken maar kan het niet verhelpen. Heeft iemand enig idee wat ik moet doen?

Beste antwoord (via Anoniem: 960135 op 19-08-2017 23:13)

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:39
Anoniem: 960135 schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 22:45:
@Thralas Het account is van mij maar de reden dat het misschien niet werkt is dat op @ettyhillesumlyceum.nl eindigd. Dat is mijn schoolmail.
Grote kans dat @ettyhillesumlyceum.nl al een algemeen bedrijfs account is bij Google. En dan zullen alle
@ettyhillesumlyceum.nl automatisch onder hun beheer vallen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
Waar heb je de code ingevoerd? Want je bent heel erg onduidelijk waar je wat invult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:16
Nog belangrijker: van wie is het Google-account dat je gebruikt op je telefoon?

De foutmelding lijkt me namelijk vrij duidelijk. Die suggereert dat je een Google-account gebruikt dat is verstrekt door een bedrijf. En dat betekent dat zij kunnen bepalen wat je wel en niet mag met dat account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@Thralas Het account is van mij maar de reden dat het misschien niet werkt is dat op @ettyhillesumlyceum.nl eindigd. Dat is mijn schoolmail.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• loki504
Grote kans dat @ettyhillesumlyceum.nl al een algemeen bedrijfs account is bij Google. En dan zullen alle
@ettyhillesumlyceum.nl automatisch onder hun beheer vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Je schoolmail? Dus het is niet je eigen account.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:16
Ja. Dan is het account 'van jou' in de zin dat je het mag gebruiken.

Aangenomen dat je school je geen telefoons of tablets versterkt kun je beter een persoonlijk gmail-account aanmaken en die gebruiken op je apparaat. Eventuele agenda's en email kun je dan alsnog wel importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Oke ik begrijp het. Bedankt voor jullie reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Gezien dit een simpele vraag is die Google zelf ook kan beantwoorden (via de helpdesk), je nu al een antwoord hebt en hier geen discussiewaarde inzit, gaat hier een slotje op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.