Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Zoek laptop voor thuisgebruik

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:29
Wat ga je met je laptop doen?
Wil op deze laptop Windows op draaien. Gebruiken om internetten en mail te controleren. En moet mij desktop pc vervangen voor de dagelijkse gebruik. Mis nu een laptop die ik overal kan neerzetten. Heb nu alleen een Android tablet.

Wat is je budget?
€650

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
pricewatch: Lenovo IdeaPad 320-17AST 80XW000JMH
De laptop moet voorzien zijn van.
- 17inch
- SSD
- Minimaal 8GB werkgeheugen

Alle reacties

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:29
Bedankt voor u advies. Ik zoek liever een full HD scherm en dat heeft deze niet. Wordt denk ik wel lastig met deze prijs budget. Ik ga denk toch kijken of deze naar €750 kan.

En ik hoor problemen bij Lenovo root problemen. Of zijn deze problemen er niet meer?

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Evertt schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 10:32:
Bedankt voor u advies. Ik zoek liever een full HD scherm en dat heeft deze niet. Wordt denk ik wel lastig met deze prijs budget. Ik ga denk toch kijken of deze naar €750 kan.
Geweldige laptop met specs waar je qua huis-tuin en keukengebruik de komende jaren ruimschoots mee vooruit kan
pricewatch: Lenovo IdeaPad 320-15IKBN 80XL00MHMH
En ik hoor problemen bij Lenovo root problemen. Of zijn deze problemen er niet meer?
Verklaar u nader :)

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren