waarom krijg ik deze waarschuwing op mijn Macbook pro 15", : de schijf die je hebt geplaatst kan niet door deze computer worden gelezen en dan de keuze uit : Initialiseer Negeer of Verwijder Media, en kies ik Initialiseer dan kom ik op de harde schijf die ingebouwd zit 256GB SSD
Heb je de schijf geformatteerd op windows?
Ik heb de titel van je topic aangepast. Probeer altijd een titel te kiezen die duidelijk het probleem omschrijft. Een woord “waarschuwing” werkt daarvoor niet zo goed
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
@Monachus Met welk model is dit? 2015, 16, 17?
En misschien een rare vraag, maar als je deze melding krijgt, doet je Spotlight Search het dan nog? (Eg zoeken door mails in Mail.app, bestanden op schijf, het mdfind commando op terminal, etc.)
En misschien een rare vraag, maar als je deze melding krijgt, doet je Spotlight Search het dan nog? (Eg zoeken door mails in Mail.app, bestanden op schijf, het mdfind commando op terminal, etc.)
[ Voor 67% gewijzigd door WhatsappHack op 20-08-2017 00:36 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Ik had afgelopen week een soortgelijke melding met een micro-sd kaart uit een smartphone, via schijfhulpprogramma had ik als enige mogelijkheid formatteren. Waarschijnlijk een voor Apple onleesbaar formatering van de schijf?