Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Prodigy1982
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14-02-2022
Ik heb als ondernemer voor een aankomend project een bepaald budget nodig, en zoek hier voor naar bedrijven die financiering aanbieden.

Nu heb ik vandaag een aanbod gehad van Funding Circle, dat me erg aanspreekt;
• Ze vragen 3,79 rente (wat vrij schappelijk is)
• Voortijdig aflossen levert geen boete op, iets wat bij veel andere geldverstrekkers wel het geval is
• Er wordt binnen 48 uur beoordeelt, en je wordt hierbij niet afgerekend op tegenvallers uit het verleden, maar er wordt puur en alleen gekeken naar de huidige situatie en het beeld op de toekomst.
(iets wat zeker in mijn geval, aangezien ik helaas de nodige privé/zakelijke tegenslagen te verduren heb gehad de afgelopen 3 jaar... een cruciale factor is)

- Weten jullie misschien of er nog meer van dit soort geldverstrekkers zijn, en welke dat dan zijn?
(ik neem aan dat FC niet de enige is, met deze bedrijfsvoering)

"Never settle for average, when you were born to stand out!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:51
Lijkt me stug dat je een bindend aanbod hebt gehad.

Funding circle is een crowd funding intermediair. Bekijk ook eens hun pagina voor investeerders. Dat staat diametraal op de pagina voor schuldenaars met tot 20% rente.

Er zijn talloze van dergelijke diensten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Prodigy1982
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14-02-2022
Rukapul schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 19:27:
Lijkt me stug dat je een bindend aanbod hebt gehad.

Funding circle is een crowd funding intermediair. Bekijk ook eens hun pagina voor investeerders. Dat staat diametraal op de pagina voor schuldenaars met tot 20% rente.

Er Ik talloze van dergelijke diensten.
Er is me een brief toegestuurd waarin dit aanbod staat, en na dat ik hier over met ze gebeld heb... hebben ze me duidelijk verteld dat dit aanbod voorlopig nog wel blijft gelden, omdat ze blijkbaar genoeg vertrouwen in mijn bedrijfje hebben.

- Maar mijn vraag ging niet over het feit of het huidige aanbod dat ik kreeg nu wel of niet bindend was.
Waar mijn vraag WEL over ging, was of er nog meer van dit soort investeerders zijn met een vergelijkende werkwijze?
(en zo ja, welke)

"Never settle for average, when you were born to stand out!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastaRhymez
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Ja, die zullen er best zijn.

En nu?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-09 16:01
Ik ken de funding circle niet. Zelf heb ik een heel klein beetje geïnvesteerd via Knab Crowdfunding, wat weer gebruik maakt van Collins.

En nu kan je verder :)

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:13
Geld voor Elkaar, Collin Crowdfund, Investormatch, Kapitaal op Maat, etc etc. Er zijn een flink aantal crowdfund platformen die de laatste paar jaar zijn opgekomen en dit soort diensten aanbieden. De erg lage rente van nog geen 4% zal wel zorgen dat je aanvraag moeizaam gefund zal worden, er zijn zat projecten die veel meer rente bieden. Tenzij je erg sterke zekerheden te bieden hebt?
Pagina: 1