Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-06 17:13
Geweldige serie gezien. Camila Vargas een andere naam gekregen in een ander kartel, de arm van de FBI rijkt ver.

Alleen de laatste aflevering vond ik afgeraffeld... niet teleurgesteld maar misschien had ik andere en te hoge verwachtingen. Gehoopt dat de eindafrekening bij mevr. Byrde kwam te liggen. En de laatste scene met de Mexicaanse madam had ik ook de stille hoop dat de acting sheriff ineens om de hoek zou komen.

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 14-06 22:42
Zojuist de laatste aflevering gekeken.

Genoten van de serie.

De laatste aflevering…. had misschien iets hogere verwachtingen maar het is goed zo.

Ik las net wat over dat ongeluk. Dat sloeg natuurlijk nergens op :+ toen ik dat zag.

Een vriend is onlangs pas aan de serie begonnen omdat hij hem graag wilde bingen. Stiekem wel jaloers haha.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-06 13:35
Fijn dat er een einde aan gekomen is. Zeker niet omdat het slecht was, maar omdat je moet voorkomen dat je op het tandvlees het einde van een serie wilt halen.
Goede spanningsopbouw en mooie momenten.

spoiler:
Wel jammer dat Ruth dood moest, maar je zag het ook wel aankomen door de vele flashbacks. Ook het richten op het clean worden van haar gaf het ook wel wat weg. Ruth mocht simpelweg niet gelukkig en rijk worden. Niet tot de rich folk / elite gaan behoren. De vloek van de Langmores. En dan uitgerekend verraden worden door die elite. En dan verwelkomde ze uiteindelijk ook nog eens haar moord. Triest einde, prachtig gespeelde rol

Einde einde wel wat vaag en snel, maar tegelijkertijd ook wel weer logisch.

spoiler:
Wendy en Marty denken eindelijk vrij te zijn, hun oude leventje op te kunnen pakken. En prompt staat er weer iemand voor de deur, die vervolgens koelbloedig door hun zoon kapotgeschoten wordt.
Dat zal ze beide met de neus op de feiten hebben gedrukt, wat ze hun kinderen aangedaan hebben. Voor iemand als Wendy -die daarvoor alles voor haar kinderen over had- moet dat verwoestend zijn geweest Jonah is nu een moordenaar, meer dan zijzelf zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Zo! Klaar!

Vandaag de laatste twee afleveringen gekeken. En ik moet zeggen; op zich een bevredigend einde. d:)b
Wel nog ff wat lijken er bij, maar dat mag de pret niet drukken. ;)

En voor wie wat inside info wil zien:

https://www.netflix.com/nl-en/title/81519166

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:26

Tys

Zojuist Ozark afgerond. Ik zag dat het eerste seizoen al uit 2017 stamt, maar ik blij dat ik niet eerder ben ik gestapt. Zo in 1 ruk alle seizoenen kijken verspreid over een paar weken werkt prima voor mij.

De eerste 2 seizoenen ergerde ik mij vooral aan hoe donker de serie is qua kleurgebruik. Dat was soms echt even tweaken met de instellingen omdat ik gewoon het gevoel had dingen te missen.

Al met al een aardige serie, al gaat de geloofwaardigheid vanaf seizoen 3 hard achteruit. En zoals altijd eindigen we met bergen vragen waar we nooit meer antwoord op krijgen helaas.

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:42
Hier net de serie afgekeken. Het einde tja, sluit me aan bij de rest. Van mij hadden Marty en Wendy ook het loodje mogen leggen en Ruth juist mogen overleven. Net als Camilla die had ook het hoekje om gemogen.

Dat ze Mel nog ff een kogel geven nadat het scherm op zwart is gegaan had van mij niet gehoeven. Maar wat wel een duidelijke rode draad is door de serie heen is dat Marty en Wendy de boel goed verziekt hebben voor de locals daar en een paar dooie op hun geweten hebben en ze dus meer dood en verderf hebben gezaaid dan wat anders. Een grens die steeds verder opschoof en bijzonder dat men daar zonder gewetenskwesties mee om kon gaan.

Mooie overeenkomst ook nog in de een na laatste aflevering dat Rachel Nelson omlegt terwijl Ruth haar aan de telefoon heeft. Voor mij een directe relatie naar Walter White en Jesse als ze Gale omleggen.

Het einde had spannender gemogen maar is half zo slecht als GoT S8 :P

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:37
loewie1984 schreef op maandag 30 mei 2022 @ 14:43:
Hier net de serie afgekeken. Het einde tja, sluit me aan bij de rest. Van mij hadden Marty en Wendy ook het loodje mogen leggen en Ruth juist mogen overleven. Net als Camilla die had ook het hoekje om gemogen.
Ik vond het einde juist wel goed. Marty en Wendy hadden altijd al de ultieme drang te overleven, en daarbij was het niet erg als andere mensen kwamen te overlijden. Ruth teasde altijd al een beetje met de dood, en boeide het regelmatig ook niet of ze levend uit de situatie zou komen of niet.

Dat Marty en Wendy het overleven en er mee wegkomen is voor de kijker misschien zuur, maar ik vind het wel passen bij de personages.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-06 12:28

TommyGun

Stik er maar in!

Timminator schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 16:10:
Hmmm het einde. Ik weet nog niet wat ik daar van moet denken. Mixed feelings
Nu pas uit kunnen kijken...

Maar inderdaad, onbevredigend einde zeg.

En die car crash was ook onzinning. Waarom die tease aan het begin van het seizoen eigenlijk?

Jammer maar het was zeker een geweldige serie.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Pagina: 1 2 Laatste