Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
PC geschikt voor huis-tuin-keuken gebruik, in de zin van Office en internet. PC is voor ouders, welke ene nieuwe hebben opgepakt. Oude videobanden zijn gedigitaliseerd, hier wordt nu in geknipt tot kortere video's. Gaat puur om inkorten en knippen van deze video's, complexere bewerkingen vinden niet plaats.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Prijs rond 700 euro is prima.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm, audio, toetsenbord en muis zijn al aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
I.v.m. stukje videobewerking denk ik aan voldoende werkgeheugen en een redelijk stevige processor. Zie componentenlijst onderaan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen grote PC. Intel NUC lijkt me mooi.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoor graag of onderstaande configuratie voldoende waar voor geld biedt en geschikt is voor de aangegeven wensen (en graag check op geschiktheid hardware voor deze NUC! ). Alle suggesties zijn welkom
PC geschikt voor huis-tuin-keuken gebruik, in de zin van Office en internet. PC is voor ouders, welke ene nieuwe hebben opgepakt. Oude videobanden zijn gedigitaliseerd, hier wordt nu in geknipt tot kortere video's. Gaat puur om inkorten en knippen van deze video's, complexere bewerkingen vinden niet plaats.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Prijs rond 700 euro is prima.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm, audio, toetsenbord en muis zijn al aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
I.v.m. stukje videobewerking denk ik aan voldoende werkgeheugen en een redelijk stevige processor. Zie componentenlijst onderaan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen grote PC. Intel NUC lijkt me mooi.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoor graag of onderstaande configuratie voldoende waar voor geld biedt en geschikt is voor de aangegeven wensen (en graag check op geschiktheid hardware voor deze NUC! ). Alle suggesties zijn welkom
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel NUC NUC7i5BNH | € 334,95 | € 334,95 |
1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 19,49 | € 19,49 |
2 | Goodram GR2133S464L15/8G | € 60,72 | € 121,44 |
1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 163,50 | € 163,50 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 639,38 |