Toon posts:

muziek cd branden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hello

probleemoje. Als ik een muziekcd wil branden vanaf de harde schijf, zij het een kopie van een cd of wav files, krijg ik na het beluisteren van de gebrande cd na zo'n 5 nummers alleen een hog ruizend geluid te hoeren. wat kan ik daar aandoen.
ter info. geheugen/buffer steeds gevuld, diverse brandprog geprobeerd. Brander is de lite on 121201b , processor pent 2 350 en geheugen zo'n 196 mb.

please help

Verwijderd

Brander aanzetten ??

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Op welke snelheid brand je? Probeer eens op lagere snelheid.
Of probeer de cd eens bij iemand anders op een andere cd-speler.

Juist

Verwijderd

Topicstarter
oke brander aangezet, cd 's op verschillende spelers geprobeerd, gebrand op alle mogelijke snelheden: NADA, nixs.
probleem blijft, wat is de oorzaak van dit probleem waar moet ik het zoeken, iemand nog een tip?

antoon2

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Staat DMA aan? En zitten de stekkertjes voor geluid er wel goed in? Staat het volume wel goed?

Juist

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-04 19:24
hebbie al een keer firmware erover heen gegooit voor je brander :? als die er is :?
en als je hem al heb geinstalled gooi hem dan eraf...

welk brandprogje gebruik je :?

iig geen easy cd creator 4.0 want daar heb ook veel problemen mee gehad

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-04 22:35
Gebruik je toevallig CDRWIN en dan met name de versies boven 3.7f ??, Zo ja let dan eens op op welke manier je hem hebt "gekregen" of gekocht, want daar zit dus een beveiliging in voor "minder nette serials"..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Pagina: 1