Vandaag van mijn lieve oom en tante een set van Tannoy boxen gekregen. Ik heb er alleen geen versterker bij en dus kan het niet zomaar aansluiten op mijn PC (
) Ik heb er alleen de ballen verstand van en zoek wat advies vanwege bepaalde wensen.
Ik zoek een?
Versterker
Wat is je budget?
Geen honderden euros
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Spotify, dat is mijn nummer 1 eis. Ik wil op goede kwaliteit mijn spotify muziek kunnen afspelen. Ik weet dat sommige versterkers een normale 3.5 mm jack hebben, maar ik heb geen idee of dan de kwaliteit van het geluid afneemt. Ik denk zelf aan een bluetooth verbinding, of eventueel dmv spotify connect? Zou de speakers ook best op mijn pc willen aansluiten, maar heb geen idee of dat mogelijk is.
Wat heb je zelf al gevonden?
Niks, beetje research gedaan maar zoals ik al zei, ik heb er weinig verstand van.
Hoop dat jullie me ermee kunnen helpen.
BVD,
Dani
Ik zoek een?
Versterker
Wat is je budget?
Geen honderden euros
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Spotify, dat is mijn nummer 1 eis. Ik wil op goede kwaliteit mijn spotify muziek kunnen afspelen. Ik weet dat sommige versterkers een normale 3.5 mm jack hebben, maar ik heb geen idee of dan de kwaliteit van het geluid afneemt. Ik denk zelf aan een bluetooth verbinding, of eventueel dmv spotify connect? Zou de speakers ook best op mijn pc willen aansluiten, maar heb geen idee of dat mogelijk is.
Wat heb je zelf al gevonden?
Niks, beetje research gedaan maar zoals ik al zei, ik heb er weinig verstand van.
Hoop dat jullie me ermee kunnen helpen.
BVD,
Dani