Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Sinds kort heb ik een samsung s8. Toen ik deze ochtend mijn gsm terug had opgestart kreeg ik terug de standaard achtergrond op mijn gsm ipv degene die ik ingesteld had. Ook kreeg ik geen melding meer van whattsap enzo. Heb alles terug kunnen instellen, maar als ik nu een melding krijg van whattsapp is er iets veranderd. Normaal kwam er op mijn scherm een icoontje te staan van whattsap of Messenger. Nu krijg ik een witte balk van whattsap of Messenger waar ik op moet klikken. Hoe krijg ik dat icoontje terug ?

Alvast bedankt.

Alle reacties

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:05
Het is me niet helemaal duidelijk wat je nu bedoelt..
Ik heb maar 2 iconen op mijn vergrendelscherm, in de onderste 2 hoeken, hiermee kan je unlocken en direct die app starten. Dit heeft echter niks met meldingen te maken.

Het lijkt erop dat je niet je vergrendel/lockscreen bedoeld, maar je home/thuis/launcher scherm. Het scherm waar je al je app shortcuts, widgets zoals weer een klok en de link naar je complete app lijst kan vinden.

Wat je daar volgens mij mist, zijn de ongelezen "badges", de kleine rode bolletjes met een getal voor het aantal ongelezen berichten.
Bij Samsung zit dit als extra functie in je launcher. Het lijkt erop dat je een andere launcher hebt geïnstalleerd en geactiveerd, 1 zonder deze functionaliteit.

Mocht dit aan de hand zijn, hoef je dus enkel de Samsung launcher weer te activeren.

Kan zijn dat ik het helemaal verkeerd heb, maar dan moet je echt je probleem beter omschrijven

Strava