Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 959969

Topicstarter
Hallo allemaal!

Wanneer ik muziek wil afspelen via Bluetooth vraagt mijn telefoon op welke van de gekoppelde apparaten ik dit wil doen. Er staat nog een box in die ik ooit een keer gebruikt heb. Ik wil deze uit mijn lijst verwijderen omdat ik het irritant vind als ik deze per ongeluk aanklik.

Via instellingen naar Bluetooth krijg ik alleen meer te zien als ik Bluetooth inschakel. Dan krijg ik mijn twee gekoppelde apparaten te zien. Als ik op het apparaat klik, kort of lang ingedrukt, gaat hij alleen maar verbinding zoeken of deze juist verbreken. Ik krijg geen extra opties. Ingedrukt houden en swipen heeft ook geen effect. Het knopje rechtsboven in geeft alleen maar de geschiedenis weer van welke apps Bluetooth gebruiken o.i.d.

Iemand enig idee? Het moet toch mogelijk zijn een gekoppeld apparaat weer te verwijderen?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ronnie vd
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:58
Merk en type telefoon zou geen overbodige luxe zijn.

Bij mijn lg staat rechts van het bt apparaat een instellingen symbool.
Daar op drukken en dan koppeling ongedaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:53
Gaat zo te zien om een Galaxy S6 als je bovenaan kijkt. ;)

Misschien helpt dit filmpje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Sorry, ik dacht dat dit topic onder Samsung Galaxy S6 viel inderdaad en dat dus duidelijk was!

Bedankt voor het filmpje maar helaas werkt het bij mij niet zo. Mijn telefoon heeft laatst geüpdate en het ziet er bij mij nu anders uit. Er staat geen instellingen radertje achter het gekoppelde apparaat waar ik op kan klikken.

Ik heb er wel een screenshot van gemaakt maar ik kan deze denk ik niet toevoegen aan het bericht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:18

TommieW

Numa numa.

Screenshot moet je uploaden naar een website als Imgur. Dan kan je vervolgens de link hier neerzetten.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02:49
Anoniem: 959969 schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 09:17:
Sorry, ik dacht dat dit topic onder Samsung Galaxy S6 viel inderdaad en dat dus duidelijk was!
Op een klein scherm krijg je de gekoppelde producten niet standaard te zien. Daarom is het altijd beter om dit expliciet in de tekst te vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Oké! Niemand toevallig die zelf een Samsung Galaxy S6 heeft en het weet? :)
Pagina: 1