Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen. Het belangrijkste spel dat ik speel is Football Manager, maar ook games zoals Civilization, Dragon Age, The Sims en Total War: Warhammer.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 600 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neem toetsenbord, monitor en muis mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gewoon de normale componenten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De enige specifieke wens die ik heb is de volgende: Ik wil nu een goedkope GPU aanschaffen om deze volgend jaar ergens te kunnen vervangen voor een MSI Geforce GTX 1070 /1080.
Ga je overklokken?
Nee, ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb de nodige informatie proberen in te winnen en me in proberen te lezen maar vraag me af of de build klopt. Kan ik met de huidige opstelling volgend jaar de GPU upgraden, en zo ja is dit eigenlijk wel een goed idee? Of word er voor nu een andere GPU aangeraden dan ik heb gekozen.
Ook zou ik graag feedback ontvangen over het interne geheugen. Is dit een goede keus of kan ik met een paar tientjes verschil beter iets anders aanschaffen? En heb ik 8 of 16 GB nodig? (zou ook kunnen upgraden met het aanschaffen van een nieuwe GPU).
Voornamelijk gamen. Het belangrijkste spel dat ik speel is Football Manager, maar ook games zoals Civilization, Dragon Age, The Sims en Total War: Warhammer.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 600 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neem toetsenbord, monitor en muis mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gewoon de normale componenten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De enige specifieke wens die ik heb is de volgende: Ik wil nu een goedkope GPU aanschaffen om deze volgend jaar ergens te kunnen vervangen voor een MSI Geforce GTX 1070 /1080.
Ga je overklokken?
Nee, ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb de nodige informatie proberen in te winnen en me in proberen te lezen maar vraag me af of de build klopt. Kan ik met de huidige opstelling volgend jaar de GPU upgraden, en zo ja is dit eigenlijk wel een goed idee? Of word er voor nu een andere GPU aangeraden dan ik heb gekozen.
Ook zou ik graag feedback ontvangen over het interne geheugen. Is dit een goede keus of kan ik met een paar tientjes verschil beter iets anders aanschaffen? En heb ik 8 of 16 GB nodig? (zou ook kunnen upgraden met het aanschaffen van een nieuwe GPU).
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 201,95 | € 201,95 |
1 | ASRock A320M Pro4 | € 68,75 | € 68,75 |
1 | Asus GeForce 730 2GB GDDR5 | € 65,- | € 65,- |
1 | Cooler Master N200 Closed | € 44,95 | € 44,95 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 135,52 | € 135,52 |
1 | Corsair CX450M | € 50,- | € 50,- |
1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 95,- | € 95,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 661,17 |
[ Voor 64% gewijzigd door Huiub op 19-08-2017 13:28 ]