Vraag

• stronger
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 05-11 18:19
De keuze
Samsung j7 2017
Samsung A5 2017
Moto g5s plus de nieuwe versie dus
Of toch nokia 6

Ik weet het ff niet meer

Prijsklasse komen ze allemaal in aanmerking.

J7 heeft uit de doos android 7 en maar 16 gb opslag
A5 heefd uit de doos android 6 maar wel 32 gb opslag
Nokia en g5s plus hebben beiden minder bloatware oid
G5s plus vind ik iets minder mooi maar eingelijk boeit mij dat dan weer niet.
Nokia 6 mooi toestel maar is nog maar weinig over bekend eingelijk ook met het oog op toekomst.
Dus pfffffft wie heeft idee om hier keuze uit te maken ;)

Alle reacties

• fm77
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
De G5 heeft android 7 én 32GB ram. Dus de beste optie op je lijst zoals je m stelt ;)
Maar de J7 heeft ook gewoon een geheugenslot voor een 256GB geheugenkaartje. Dus dat punt telt dan niet mee....
Ik zou tussen deze 2 telefoons de specs naast elkaar leggen, en daar een keuze uit maken. Zelf zou ik dan voor de G5 kiezen. Puur al voor de "kale" android.

Verwijderd

https://www.banggood.com/...1141850.html?rmmds=search

Android 7, alleen nuttige apps zodra je er de ROM van xiaomi.eu op installeert ( wat niks voorstelt, drie minuten werk,) erg goede skin, vingerafdrukscanner, metalen body, evenveel opslag, lange software-ondersteuning, volledige ondersteuning voor 4G, prima camera en goedkoop. Ik heb zelf al jaren Xiaomi en het is simpelweg het beste wat je kan vinden voor het geld.

Even importeren als dropshipping zodat de kans op importkosten kleiner wordt.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

fm77 schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 01:00:
De G5 heeft android 7 én 32GB ram. Dus de beste optie op je lijst zoals je m stelt ;)
Heeft de Nokia 6 ook
Puur al voor de "kale" android.
De Nokia 6 is echt stock

[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 19-08-2017 01:05 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• stronger
[b]
Maar de J7 heeft ook gewoon een geheugenslot voor een 256GB geheugenkaartje. Dus dat punt telt dan niet mee....
Maar dat is geen uitbreiding van geheugen.
En heb wel eens begrepen dat samsung moeilijk sd card kan addopteren.

• mcerasmus
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07-10 11:14
Zelf heb ik hele goede ervaringen met de G5. Vergeleken de Samsungs krijg je meer voor je geld. De nokia heb ik geen ervaring mee.

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:35
stronger schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 01:15:
[...]

Maar dat is geen uitbreiding van geheugen.
En heb wel eens begrepen dat samsung moeilijk sd card kan addopteren.
Samsung voegt het intern geheugen en het geheugen van de sd kaart idd niet samen tot 1 groot geheugen maar houdt ze apart. Bij stock Android kan dit wel.

Echter heb ik hier bij mijn S7 geen last van. Foto's en filmpjes gaan automatisch op de sd kaart. Muziek of films zet je daar ook op. Dat zijn toch de zaken die het meeste opslag vreten. Vervolgens heb je het grootste deel van het intern geheugen vrij voor apps.
Overigens zal het draaien van apps vanaf het intern geheugen ook sneller gaan dan vanaf sd.

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

• kolk11
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-11 23:08
Mooi draadje ik twijfel zelf tussen de S7 en de G5s plus. Wil vooral goede camera, die heeft de s7 maar ben benieuwd wat de dual camera setup van de G5s plus zal bieden. Verder geef ik de voorkeur aan 5,5 inch scherm. Prijsverschil is 120€

[ Voor 11% gewijzigd door kolk11 op 19-08-2017 10:16 ]

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:47
Mijn ouders hebben net een G5 Plus gekocht, wat mij daar tegenviel is dat de knoppen on screen zijn, ik had verwacht aan weerszijde van de vingerafdruk scanner zoals je bij de S7 ziet. Dat vind ik wel jammer, dus ik zou zeker even in de winkel proberen voordat je koopt.

• stronger
Twijfel nu dus nog eingelijks tussen de nokia 6
En de samsung A 5 2017 beiden opslag 32 gb is in mijn ogen toch wel een pre.
Samsung mijn vorige was ook samsung was grand neo eingelijks toch wel fijn toestel alleen nooit een android update gehad is begonnen bij kitkat en eindigde bij kitkat.
En ik als twijfelaar die nooit keuze kan maken want nu ook weer denk ik kan ik niet beter wachten tot volgende maand waneer de telefoons met standaard android o uitkomen hahaha.
Pfffff en dat voor een telefoon.
Toch allemaal bedankt voor de reacties.

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-11 22:00

DirtyBird

Praktiserend denker

Bij adoptable storage gaat de snelheid van je telefoon wel omlaag omdat al het geheugen gaat werken op de snelheid van de sd kaart, die is lager dan van het interne geheugen. Ik zou er niet aan beginnen. Ik denk wel dat 16gb genoeg is mits je er een sd bij in drukt voor opslag. Minder dan 16 raad ik absoluut af.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

• stronger
Net ff stad geweest voor de feeling A5 valt af.
J7 blijft in de favo
G5plus tja zwart is toch nog wel mooie teli alleen jammer de de g5s plus er nog niet is voor vergelijking.
Nokia 5 heel mooi vlot toestel echt mooi maar ja kan ik de nokia 6 daar mee vergelijken.
Dan kwam ik nog de wilyfox swift tegen en moet zeggen heeft wel de aandacht van mij getrokken.
Al deze telefoons zitten tussen de 190 en 300€ wat eingelijks wel mijn budget is.
En dan nog de xiaomi 4x of kan je dan beter de note4 nemen? Bij deze tel heb ik zoiets ondanks ik handig genoeg ben toch van tja dat zelf roms erop zetten enzo twijfel 8)7
I
Nu valt er met een nieuw abbo nog iets meer te verdienen waardoor de telefoons nog weer wat goedkoper worden.
Maar goed de keuze blijft moeilijk.

[ Voor 12% gewijzigd door stronger op 20-08-2017 17:13 ]

• kolk11
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-11 23:08
Ikzelf heb besloten nog even te wachten op de eerste reviews van de Moto G5s
Heb ergens gelezen dat deze mogelijk 22 augustus uitkomt in India en 30 in Europa.
Valt de camera tegen dag wordt het de s7.
De knoppen on screen heb ik nu ook in mijn Moto G4 plus dus dat vind ik niet zo erg
Pagina: 1