Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil 1080p-60fps-ultra gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een budget maar de uitdaging is om het zo dicht mogelijk aan de 1000EU te houden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis: Logitech G402
Muismat: Logitech G240
Toetsenbord: Logitech G510s
Headset: Logitech G430
1. MonitorAsus VG248QE
2. Monitor Acer g246hyilbid
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Asus, omdat ik ze gewoon baas vind. Andere merk GPU is daarom niet mogelijk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De grootte van het systeem maakt mij niet uit en het elektriciteitsverbruik ook niet, omdat ik de rekening toch niet betaal. Liefst heb ik toch wel een heel stil systeem.
Ga je overklokken?
Nee, ik ben een watje die nooit de grenzen opzoekt laat staan er over heen gaat.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag van jullie Tweakers willen weten of jullie nog alternatieven hebben op de door mij gekozen componenten en natuurlijk op- of aanmerkingen. Handig voor jullie om nog te weten is dat ik het niet zelf mag bouwen van mijn ouders en ik ken ook niemand die het wil/kan doen voor mij dus ik moet waarschijnlijk gebruik gaan maken van assemblage service van Alternate ofzo. Ik ga het systeem op 25 augustus bestellen.
Ik wil 1080p-60fps-ultra gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een budget maar de uitdaging is om het zo dicht mogelijk aan de 1000EU te houden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis: Logitech G402
Muismat: Logitech G240
Toetsenbord: Logitech G510s
Headset: Logitech G430
1. MonitorAsus VG248QE
2. Monitor Acer g246hyilbid
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 201,95 | € 201,95 |
| 1 | ASRock AB350 Pro4 | € 96,70 | € 96,70 |
| 1 | Asus ROG STRIX-GTX1070-O8G-GAMING | € 559,- | € 559,- |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | Fractal Design Define C Window | € 89,- | € 89,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 135,52 | € 135,52 |
| 1 | Corsair RM550x Zwart | € 88,95 | € 88,95 |
| 1 | Crucial MX300 m.2 275GB | € 95,39 | € 95,39 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.314,46 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Asus, omdat ik ze gewoon baas vind. Andere merk GPU is daarom niet mogelijk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De grootte van het systeem maakt mij niet uit en het elektriciteitsverbruik ook niet, omdat ik de rekening toch niet betaal. Liefst heb ik toch wel een heel stil systeem.
Ga je overklokken?
Nee, ik ben een watje die nooit de grenzen opzoekt laat staan er over heen gaat.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag van jullie Tweakers willen weten of jullie nog alternatieven hebben op de door mij gekozen componenten en natuurlijk op- of aanmerkingen. Handig voor jullie om nog te weten is dat ik het niet zelf mag bouwen van mijn ouders en ik ken ook niemand die het wil/kan doen voor mij dus ik moet waarschijnlijk gebruik gaan maken van assemblage service van Alternate ofzo. Ik ga het systeem op 25 augustus bestellen.