Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Video bewerking van GoPro beelden (van vakanties, niet professioneel), internetten, office, beetje grafisch. Ik game niet.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- 650 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een DVD-RW brander, een van twee 640gb SATA schijven uit mijn huidige PC wil ik in een externe behuizing zetten. De andere zou over kunnen naar de nieuwe PC. Muis, toetsenbord en monitor heb ik al
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
SSD schijf, zat te denken aan Samsung 850 250GB
16gb geheugen (ivm video bewerking?)
Intel i5-7400 CPU was mijn idee.
Ik denk wel dat een snelle opslag van de video beelden veel winst op kan leveren ten opzichte van opslag op de externe HDD's, dus misschien daar toch een groter/sneller type voor kiezen?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een klein stil kastje zou mooi zijn
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Advies
Met name de videokaart weet ik zo even niet. Ik game niet, maar als een bepaald chipset voordelen heeft bij renderen profiteer ik daar weer van.
Qua behuizing/voeding etc zie ik door de bomen het bos ook niet, dus heb de BBG van juli even als basis genomen.
Video bewerking van GoPro beelden (van vakanties, niet professioneel), internetten, office, beetje grafisch. Ik game niet.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- 650 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een DVD-RW brander, een van twee 640gb SATA schijven uit mijn huidige PC wil ik in een externe behuizing zetten. De andere zou over kunnen naar de nieuwe PC. Muis, toetsenbord en monitor heb ik al
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
SSD schijf, zat te denken aan Samsung 850 250GB
16gb geheugen (ivm video bewerking?)
Intel i5-7400 CPU was mijn idee.
Ik denk wel dat een snelle opslag van de video beelden veel winst op kan leveren ten opzichte van opslag op de externe HDD's, dus misschien daar toch een groter/sneller type voor kiezen?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een klein stil kastje zou mooi zijn
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Advies
Qua behuizing/voeding etc zie ik door de bomen het bos ook niet, dus heb de BBG van juli even als basis genomen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7400 Boxed | € 169,- | € 169,- |
| 1 | MSI B250M PRO-VD | € 63,95 | € 63,95 |
| 1 | Sapphire Pulse Radeon RX 560 2GD5 | € 105,14 | € 105,14 |
| 1 | Sharkoon VS4-S | € 25,95 | € 25,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS2C8G4D240FSB | € 130,95 | € 130,95 |
| 1 | be quiet! System Power B8 350W | € 39,- | € 39,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 95,- | € 95,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 628,99 | |