Aangepaste Joy-Con maakt Zelda spelen met één hand mogelijk

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
geek: Aangepaste Joy-Con maakt Zelda spelen met één hand mogelijk

Er is iemand geweest, die een accessoire bedacht heeft waar de Joy-Cons ook op te klikken of zetten zijn.
Een systeem, wat ook door de Nintendo Switch zelf gebruikt wordt om de Joy-Cons met de Switch of dat controller dingetje te laten klikken.

Ik vind het dan ook wel erg overdreven om de bedenker van deze accessoire een modder te gaan noemen, terwijl hij enkel en alleen een nieuwe accessoire gemaakt heeft voor de Joy-Cons. Echt bijzonder is het niet, aangezien de helft er al was om het te bewerkstelligen.

[ Voor 32% gewijzigd door CH4OS op 18-08-2017 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faraga
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-10 19:00
Ik ben het met je eens dat modder niet het beste woord is, maar als je een suggestie hebt waarmee het beter te beschrijven is, sta ik ervoor open ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heedless
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Maar dit is toch een "modification" voor de controller? Dus dan is het toch een modder?
Echt bijzonder is het niet, aangezien de helft er al was om het te bewerkstelligen.
De man die dankzij deze aanpassing nu wel kan gamen ziet dat toch echt anders denk ik. Iemand die zelf een compleet nieuw ontwerp maakt voor een controller is dan dus ook geen modder, aangezien de helft (de elektronica) er al was.

Ja, het is een heel kleine aanpassing, maar wel een die Nintendo zelf niet leverde en die dus door iemand anders gemaakt moest worden, maar dus wel nog steeds een mod.

[ Voor 24% gewijzigd door Heedless op 19-08-2017 15:07 ]