Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Telfort alles in 1 glasvezel

Pagina: 1
Acties:

• Nijl
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-11 17:03

Nijl

Eens een Nijl, altijd een Nijl

Topicstarter
Ik krijg binnenkort alles in 1 glasvezel van telfort. Ik krijg er standaard 1 tv kastje bij. Zijn er hier tweakers met dezelfde diensten? Zoja, kan je mij vertellen of ik met het alleen trekken van een UTP kabel naar de slaapkamers genoeg heb om tv te kijken via de browser (MCE/PC)?

Ik had begrepen dat coax voor dvbc niet meer geleverd wordt maar dat het IP tv is.

Als ik tv wil kijken via het kastje moet ik een 2e utp trekken heb ik begrepen. Kan dit worden bevestigd?

[ Voor 12% gewijzigd door Nijl op 18-08-2017 14:13 ]

You are NIJL-ed!

• wolly_a
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Hier ook alles-in-1 van Telfort. Via de browser kan je kijken middels: https://telfort.itvonline.nl/ (Wist trouwens niet eens dat dat kon)... Daarvoor heb je geen extra kabels nodig als de pc al op het netwerk zit.

De ontvanger zou, als het goed is, gewoon op het bestaande netwerk kunnen. Dit is wel afhankelijk van een eventueel gebruikte switch. Goedkopere switchen slopen het VLAN gebeuren. Helaas is mijn kennis en kunde hier een beetje beperkt, maar misschien dat een andere Tweaker hier nog wat nuttigs over kan zeggen. Overigens lijkt het me beter om, indien mogelijk, een aparte UTP kabel te gebruiken naar deze ontvanger.

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-11 19:57

Quakie

quakelen

er is een algemene topic alleen niet onder netwerken, maar providers...

[Telfort Glasvezel] Ervaringen & Discussie

daar vind je alle antwoorden. zelfs vrij recente antwoorden, omdat ik ook een nieuwe Telfort klant ben.Ik had min of meer dezelfde problemen.. Je switch moet IGMP ondersteunen. Dan zorgt je switch er voor dat iptv niet op alle poorten verzonden wordt maar alleen naar tv kastje. Als je dit niet hebt, dan aparte kabel trekken of iets aanschaffen.

Ik teken nergens meer voor

• Nijl
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-11 17:03

Nijl

Eens een Nijl, altijd een Nijl

Topicstarter
Quakie schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 16:37:
er is een algemene topic alleen niet onder netwerken, maar providers...

[Telfort Glasvezel] Ervaringen & Discussie

daar vind je alle antwoorden. zelfs vrij recente antwoorden, omdat ik ook een nieuwe Telfort klant ben.Ik had min of meer dezelfde problemen.. Je switch moet IGMP ondersteunen. Dan zorgt je switch er voor dat iptv niet op alle poorten verzonden wordt maar alleen naar tv kastje. Als je dit niet hebt, dan aparte kabel trekken of iets aanschaffen.
Bedankt, het kan dus via 1 poort met de NETGEAR GS105E. Ik moet nog even wachten tot de monteur het kastje voor glas heeft aangesloten.

[ Voor 5% gewijzigd door Nijl op 18-08-2017 19:58 ]

You are NIJL-ed!