Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Outlook 2013] Niet updaten van mailboxen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10 10:22

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

Topicstarter
Op werk heb ik toegang tot de algemene mailboxen van twee andere afdelingen. Deze zijn gigantisch groot (en moeten dus eigenlijk een opgeruimd worden....) en momenteel worden deze volledige mailboxen gesynchroniseerd op mijn privé laptop als ik Outlook 2013 gebruik.

Ik wil mijn prive mail wel sync'en maar niet die 20gig aan rotzooi.

Ik kan deze twee mailboxen niet apart uitschakelen, enkel volledig verwijderen en daarmee is ook mijn privé mailbox verwijderd. Als ik een van deze algemene mailboxen probeer te verwijderen krijg ik:

"This group of folder is associated with an e-mail account. To remove the account click File Tab, Account Settings. Selecet the email account and Remove". Maar dan is alles pleitte; dat wil ik niet.

Het lijkt mij mogelijk om in te stellen die algemen adressen niet te downloaden; maar ik kan niet vinden waar. :X

Alle reacties

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Omdat je een clientside vraag stelt, verplaats ik je topic van SWS naar CSA.

Wat voor serversoftware wordt gebruikt / hoe benadert Outlook de server?

offtopic:
Hmm. Mijn persoonlijke mailbox is nu 29GB (waarvan 2GB lokaal). Ook maar eens opruimen :X

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Ducksy88

Ducksy88

Topicstarter
(Ik weet niet heel veel hiervan dus excuseer als ik niet duidelijk de vraag beantwoord)

Het is een Enterprise account; Outlook geeft aan "Connected to Microsoft Exchange"

edit: whoops; sorry voor verkeerde sub ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Ducksy88 op 18-08-2017 12:25 ]

• akimosan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Heb je de helpdesk van je bedrijf al eens gebeld? Dit is echt zo'n makkelijk te beantwoorden helpdesk vraag.

je hoeft de extra mailboxen niet te syncen. in de Outlook profiel instellingen bij Microsoft kun je onder

Email accounts, dubbeklik op het account, meer instellingen, geavanceerd, Exchange modus met cache gebruiken, Gedeelde mappen downloaden (uitvinken) en Favorieten in Openbare mappen downloaden (uitvinken)

• Ducksy88

Ducksy88

Topicstarter
Nee, helpdesk in India komt er niet uit. Ze hadden geen idee wat ik precies bedoelde en gaven aan dat ik gewoon de Outlook webapp moet gebruiken. Over het algemeen kan interne IT staff me prima helpen maar die zijn momenteel overloaded en vandaar dat ik GoT even probeer.

Zal ik het volledige databestand moeten verwijderen en opnieuw enkel mijn prive mailbox downloaden, of kan ik de reeds gedownloade boxen waar ik vnaaf wil apart lokaal verwijderen?

• akimosan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Nee, gewoon de vinkjes uitzetten, dat is voldoende

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
akimosan schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 17:21:
Heb je de helpdesk van je bedrijf al eens gebeld? Dit is echt zo'n makkelijk te beantwoorden helpdesk vraag.

je hoeft de extra mailboxen niet te syncen. in de Outlook profiel instellingen bij Microsoft kun je onder

Email accounts, dubbeklik op het account, meer instellingen, geavanceerd, Exchange modus met cache gebruiken, Gedeelde mappen downloaden (uitvinken) en Favorieten in Openbare mappen downloaden (uitvinken)
@Ducksy88

Dat heeft geen betrekking tot shared Mailboxen...

Zie hier voor de oplossing;
https://support.microsoft...d-in-cached-mode-in-outlo

[ Voor 18% gewijzigd door Vorkie op 19-08-2017 18:20 ]

Pagina: 1