Ik heb een vast contract bij een bedrijf waar ik op projecten als wtb werkvoorbereider en scheduler ingezet wordt.
Vanaf september ga ik op eigen initiatief een HBO deeltijd engineering opleiding starten. (Duur 3,5 jaar)
De kosten hiervan betaal ik zelf. (Regulier HBO collegegeld)
De contacturen zijn qua tijd zo gunstig dat mijn werkuren hierdoor niet beïnvloed worden.
Mijn werkgever weet van mijn plannen en had als aanbod de kosten over te nemen met een bijbehorend studie contract, ik kies echter ervoor deze zelf te betalen.
Eind deze maand heb ik wel nog een gesprek waarin ik een voorstel wil doen om iets qua studiedagen te regelen.
Waar zouden jullie op inzetten ?
Zit er iemand in een soortgelijke situatie en wat hebben jullie gedaan ?
Wat zijn gangbare voorstellen ?
Vanaf september ga ik op eigen initiatief een HBO deeltijd engineering opleiding starten. (Duur 3,5 jaar)
De kosten hiervan betaal ik zelf. (Regulier HBO collegegeld)
De contacturen zijn qua tijd zo gunstig dat mijn werkuren hierdoor niet beïnvloed worden.
Mijn werkgever weet van mijn plannen en had als aanbod de kosten over te nemen met een bijbehorend studie contract, ik kies echter ervoor deze zelf te betalen.
Eind deze maand heb ik wel nog een gesprek waarin ik een voorstel wil doen om iets qua studiedagen te regelen.
Waar zouden jullie op inzetten ?
Zit er iemand in een soortgelijke situatie en wat hebben jullie gedaan ?
Wat zijn gangbare voorstellen ?